اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی تأکید کرد

تسریع در تکمیل فرم‌های خوداظهاری طرح شبنم توسط واحدهای صنفی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت:با پایان یافتن مرحله دوم طرح شبنم و شروع بازرسی‌های ویژه این طرح، مسئولیت عدم نصب بارکد دوبعدی طرح شبنم متوجه عرضه‌کنندگان کالاها است.

تسریع در تکمیل فرم‌های خوداظهاری طرح شبنم توسط واحدهای صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، ناصر نقیبی در جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی اظهار داشت: با توجه به اجرای مرحله دوم طرح شبنم در سطح عرضه از اول مهر تا پایان آذر ماه سال جاری ضرورت دارد کلیه واحدهای صنفی با اتخاذ ساز و کار مناسب هر چه سریع تر نسبت به تکمیل و ارائه فرم‌های خوداظهاری به اتحادیه‌های صنفی اقدام و واحدهای غیرصنفی اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف عرضه‌کننده کالاهای مشمول نیز باید به معاونت نظارت و بازرسی مراجعه و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با مدیریت صحیح طرح شبنم در سطح واردات می‌توان آن را در خدمت تولید ملی به کار گرفت افزود:اجرای طرح شبنم گامی مهم و اساسی در حوزه واردات، جلوگیری از قاچاق کالا و اصلاح نظام توزیع است.

نقیبی شناسه‌دار کردن کالاها را یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق کالا ،ایجاد بازار امن برای مشتریان و استانداردسازی کالاهای وارداتی برشمرد و گفت:اجرای طرح شبنم باید زمینه‌ای فراهم کند تا شرایطی سالم، متناسب با ذائقه خریدار و بدون داشتن تبعات منفی ایجاد تا وی از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کند و برخورد با پدیده شوم قاچاق را نیز تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/70010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول