اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده توپخانه 60 رسالت آذربایجان:

ولایت ملاک پایداری نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده توپخانه 60 رسالت آذربایجان گفت: جایگاه ولایت، سنگ محک و ملاک پایداری نظام جمهوری اسلامی است.

ولایت ملاک پایداری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، عزت‌الله جعفری صبح امروز در جمع بسیجیان این شهر اظهار کرد: مسیر اصلی انقلاب خط ولایت است و هر کس خارج از مسیر ولایت گام بردارد به گمراهی رفته و در صف دشمنان است.

وی، ملاک حق و باطل را حرکت کردن افراد در مسیر ولایت عنوان کرد و یادآور شد: افراد و اشخاص نمی‌توانند ملاک داوری‌ها قرارگیرند بلکه میزان تعهد و پایبندی به مسیر مشخص شده از طرف دین خدا معیار قضاوت‌ها است.

فرمانده توپخانه 60 رسالت آذربایجان اظهار کرد: پذیرش دین الهی بدون تبعیت از ولایت فقیه امکانپذیر نیست و دفاع جانانه از مقام منیع ولایت وظیفه‌ای دینی برای مسلمانان محسوب می‌شود.

جعفری در ادامه شناخت و بصیرت افراد جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان را ناجی جامعه و کشور از انحطاط و شکست دانست که می‌تواند فتنه‌های دشمنان را ناکام بگذارد.

فرمانده توپخانه 60 رسالت آذربایجان با اشاره به چهار عنصر اساسی یعنی بصیرت و صبر، پایداری بر ارزش‌های اسلامی، انسجام و اتحاد، آگاهی و شعور سیاسی که مردم غیور ایران اسلامی در مدت 33 سال از عمر با برکت این نظام بر آن توجه و تأکید کرده‌اند، اظهار داشت: هر جا که دشمن قصد تهدید و یا دخالت داشته است مردم ایران با قاطعیت بیشتری وارد صحنه شده‌اند.

وی، رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را بصیرت و آگاهی مردم دانست و گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای خشن نشان دادن چهره اسلام به مردم دنیا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، مردم با بصیرت، آگاهی و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

جعفری گفت: پیوند عمیق مردم با ولایت فقیه در بحران و شرایط گوناگون نشان دهنده اوج وفاداری مردم به آرمان‌ها و مقدسات ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نبود پیوند بین حاکمیت و مردم در کشورهای غربی اضافه کرد: رمز ماندگاری و پایداری نظام اسلامی به واسطه پیوند عمیق مردم با ولایت فقیه بوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از این پیوند و شرایط به وجود آمده در ایران اسلامی هراس دارند و برای مقابله با آن برنامه‌های متعددی را مورد توجه قرار داده‌اند که تا‌کنون همه آنها با بصیرت مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی با شکست مواجه شده ‌است.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول