اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

مسئولان قدردان مردم با بصیرت و ولایت‌مدار باشند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گقت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره قدردان مردم با بصیرت و ولایت‌مدار باشند.

مسئولان قدردان مردم با بصیرت و ولایت‌مدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر پهلوانی عصر امروز در حسینیه شهدای هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان با بیان اینکه امام راحل فرمودند «بصیرت مردم عصر حاضر از مردم زمان پیامبر (ص) بیشتر است»، اظهار داشت: امروز مردم با اینکه پیامبر مهربانی‌ها را هرگز درک نکرده و گفتار و کردار وی را از نزدیک مشاهده نکردند اما همچنان پیرو سیره نبوی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای مسلمانان در حال حاضر تنها مشتی جوهر و مرکب با عنوان روایت از دوران حضرت محمد (ص) باقی مانده است، افزود: اما امام راحل به عنوان ذریه‌ای کوچک از این خاندان بزرگ با ما زندگی کرد و مردم منش و رفتار وی را از نزدیک درک کردند.

پهلوانی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگ اسلام سه شب پس از رحلت خود غریبانه و تنها با حضور اندکی از خاندان بنی‌هاشم به خاک سپرده شدند، تصریح کرد: اما امام خمینی (ره) تنها یک شب پس از رحلت دفن شدند و آن هم به دلیل وجود انبوه جمعیت عشاق این پیر فرزانه گرداگرد حسینیه جماران بود.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا چنین تشییع جنازه عظیمی سابقه ندارد، ابراز داشت: هر ساله در 14 خرداد ماه کاروان‌های زیارتی از سراسر ایران اسلامی در مرقد امام خمینی (ره) حاضر می‌شوند تا بار دیگر با آرمان‌های ایشان بیعت کنند.

پهلوانی عنوان کرد: این ملت بصیر و ولایی هر ساله در مقابل دوربین‌های خبرنگاران دنیا اذعان می‌کنند که هرگز از انتخاب خود پشیمان نیستند و تا آخرین نفس به آرمان‌ها و ارزش‌های خود وفادار می‌مانند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: شاید بعضی افراد خانواده امام خمینی (ره) از راه و خط امام خارج شده باشند، اما مردم ایران به دلیل احترامی که برای ایشان قائل هستند، همواره به وی وفادار هستند.

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم ایران آن زمان در مدینه حضور داشتند، هرگز پیامبر (ص) را تنها نمی‌گذاشتند، اذعان داشت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره قدردان مردم با بصیرت و ولایت‌مدار باشند.

انتهای پیام/80001/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول