اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری گلستان خبر داد

خروج یک طرح سرمایه‌گذاری از رکود 10 ساله در گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گلستان گفت: با تلاش و پیگیری‌های کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری گلستان، یک طرح سرمایه‌گذاری پس از 10 سال رکود، دوباره کلید خورد.

خروج یک طرح سرمایه‌گذاری از رکود 10 ساله در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس پوریانی اظهار داشت: این طرح از سال 1382 تاکنون به دلیل اختلاف سرمایه‌گذار با یکی از ادارات مرکز استان، دچار رکود شده بود که با ورود دادستان گرگان، آغاز این طرح کلید خورد.

وی تصریح کرد: این طرح سرمایه‌گذاری یک مجتمع تفریحی سرگرمی در ابتدای پل سیدمسعود ناهارخوران گرگان است که با بهره‌برداری از آن برای 50 نفر، بستر کاری فراهم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری، سخنان مقام معظم رهبری درباره حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه کار خود قرار داده است افزود: اعضای این کمیته در صورت مراجعه سرمایه‌گذاران، مشکلاتی را که به دلیل بوروکراسی‌های اداری و یا عمل نکردن به قانون برای طرح‌های سرمایه‌گذاری به وجود آمده است را بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کند.

کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان از زمان تشکیل تاکنون مشکل چندین طرح سرمایه‌گذاری و تولیدی را حل کرده است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول