اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان خبر داد

برگزاری مسابقه عکس عاشورا در محله شما در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان گفت: مسابقه عکس عاشورا در محله شما از سوی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکس عاشورا در محله شما در دانشگاه زنجان

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مسابقه عکس عاشورا در محله زندگی شما با ارسال آثار دانشجویان دانشگاه‌های زنجان در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اساتید دانشگاه زنجان خبر داد و افزود:‌ این جلسه با عنوان مطالعات راهبردی اساتید دانشگاه زنجان یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری شب شعر عاشورایی از سوی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: آثار دانشجویان دانشگاه‌های استان به این شب شعر ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم دوم دی ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، افزود: آثار منتخب در این مراسم قرائت می‌شود.

*تشکیل مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی استان زنجان

حجت‌الاسلام فرجی از تشکیل مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: با حضور تشکل‌های مختلف دانشجویی استان زنجان این مجمع برگزار می‌شود.

وی از حضور میهمانان کشوری در این مجمع خبر داد و گفت: حمید بختیاری به عنوان دبیر این مجمع در دانشگاه زنجان انتخاب شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان با بیان اینکه دبیر این مجمع به مدت شش ماه انتخاب شده است، افزود: برنامه‌های مختلفی از سوی این مجمع در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش مهدویت در دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد:‌ این همایش با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فرجی از اعزام دانشجویان به اردوی اردبیل خبر داد و گفت: 40 نفر از دانشجویان این دانشگاه به این اردو اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل از برنامه‌های این اردو است، افزود: بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان از دیگر برنامه‌های این اردو محسوب می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از سوی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی تا پایان ترم برای دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول