اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان:

انبارهای فاقد پروانه کسب در دشتستان پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: انبارهای فاقد پروانه کسب در دشتستان پلمب می‌شوند.

انبارهای فاقد پروانه کسب در دشتستان پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده عصر امروز در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و ایجاد نظم و انضباط در بین اصناف از مهم‌ترین اولویت‌های اداره صنعت و معدن دشتستان است.

وی ادامه داد: دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان و مقابله با سودجویان و برهم‌زنندگان ثبات بازار از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تمام واحدهای ذخیره‌سازی کالا و انبارهای مستقر در شهرستان نیز ملزم به دریافت پروانه کسب هستند.

محمدزاده با بیان اینکه روند بازرسی و نظارت بر انبارهای شهرستان دشتستان تاکنون مناسب بوده است، تصریح کرد:‌ انبارهایی که مشمول اعلام موجودی کالا هستند، باید در پایان هر ماه به صورت منظم و مستمر برابر فرمت‌های ارسالی، موجودی کالای خود را به این اداره اعلام می‌کنند.

وی از پلمب انبارهای فاقد پروانه کسب خبر داد و بیان کرد: در صورتی که متصدیان انبارها، ظرف مدت یک ‌ماه برای اخذ پروانه کسب اقدام نکنند، بر اساس ماده 27 قانون نظام صنفی، نسبت به پلمپ انبارهای آنان اقدام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اضافه کرد: با توجه به نوسان قیمت لاستیک انواع خودرو، انبارهای لاستیک به‌صورت ویژه مورد بازرسی قرار گرفته و قیمت آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمدزاده اذعان داشت: در بازرسی‌های انجام شده و به منظور جلوگیری احتمالی از احتکار، تاکنون برای 10 انبار در شهرستان به دلیل عدم اعلام موجودی کالای خود پرونده تشکیل شده که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده‌اند.

وی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت شهرستان استفاده می‌کنیم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم و شاهد نظم بخشیدن به بازار باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول