اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه نماینده دشتستان از برخی وزرا و مسئولان

موسوی‌نژاد: در جریان سیل دشتستان شاهد تبعیض و بی‌عدالتی بودیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان گفت: در جریان وقوع سیل در شهرستان دشتستان استان بوشهر شاهد تبعیض و بی‌عدالتی در برخورد با این حادثه به ویژه از سوی صدا و سیما و برخی مسئولان کشوری بودیم.

موسوی‌نژاد: در جریان سیل دشتستان شاهد تبعیض و بی‌عدالتی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در نشست بررسی خسارت سیل در استان بوشهر با حضور دو نماینده کمیسیون عمران مجلس با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیران استان بوشهر و شهرستان دشتستان اظهار داشت: برخی ادارات از ابتدای این بحران پای کار بودند و از تمام آنان تشکر می‌کنم.

وی افزود: با این وجود معتقدم به شهرستان دشتستان در جریان سیل امسال ظلم شده است، فرق دشتستان و دیگر مناطق کشور چیست، چه اتفاقی باید می‌افتاد تا مسئولان کشور در شهرستان حضور بیابند و تصمیم جدی بگیرند.

نماینده دشتستان اظهار داشت: آقای قدمی (‌رئیس مدیریت بحران کشور) چرا زودتر به استان بوشهر نیامدید؟، چرا صدا و سیما در خبر خود اعلام می‌کند در سیل هفته گذشته یعنی یک هفته بعد خبر را از سیما دیدیم، این در حالی است روسای قوا در جریان زلزله زهان پیام تسلیت فرستادند و مسئولان به محل حادثه رفتند و در همان جا هم تصمیم گرفتند.

موسوی‌نژاد افزود: با چند وزیر هم صحبت کردم اما تنها معاون وزیر جهاد به بوشهر سفر کرد و هنوز هم نتوانستم با یکی از وزرا صحبت کنم، همین‌ها موجب شده تا استان بوشهر محروم باشد.

وی تاکید کرد: صدا و سیما بلافاصله باید خبر سیل را منعکس می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد چرا که از همان اول این حادثه جدی گرفته نشد.

نماینده دشتستان خاطرنشان کرد: پس از زلزله زهان آقای لاریجانی پیام تسلیت می‌فرستد و مسئولان در محل حاضر می‌شوند اما خبر سیل دشتستان یک هفته بعد در سیما منعکس می‌شود و این تبعیض و بی‌عدالتی است و سکوت در این زمینه به هیچ عنوان جایز نیست.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: زحمات مدیران استان را نادیده نمی‌گیریم اما استان بوشهر نیروهای توانمندی دارد که باید به خوبی از آنان بهره ببریم.

وی ادامه داد: وضعیت آب و برق و راه در مناطق سیل زده موقتی اصلاح شده و همچنان مشکل دارند بنابراین می‌طلبد مسئولان بیش از گذشته هوشیار باشند.

نماینده دشتستان اظهار داشت: وضعیت راه شول به بنه جابری، پل‌های شهر برازجان، مسیر روستای دوردگاه، خروجی برازجان به اهرم همچنان مشکل دارند.

انتهای پیام/66006‌/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول