اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پنجمین سال پیاپی صورت گرفت

عنوان برتر هرمزگان در به روزرسانی بانک آمار اصناف

خبرگزاری فارس: سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به دلیل عملکرد خوب در به روزرسانی بانک اطلاعات و آمار اصناف این استان، به عنوان برتر کشور رسید و مورد تقدیر قرار گرفت.

عنوان برتر هرمزگان در به روزرسانی بانک آمار اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان صبح امروز در همین راستا به خبرنگاران گفت: سومین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات و رابطان سایت اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین برگزار شد که در این کارگاه از این سازمان به عنوان استان نمونه تقدیر شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه ضمن آموزش سامانه جدید اصناف، پیرامون برنامه‌های جدید مرکز اصناف و مسائل و مشکلات حوزه اصناف بحث و تبادل نظر شد.

عبدلی‌زاده اضافه کرد: در این کارگاه از استان هرمزگان به عنوان استان برتر و کسب کننده رتبه نخست کشوری در زمینه اجرای فاز نخست بروزرسانی بانک آمار و اطلاعات اصناف نام برده شد.

این مسئول افزود: همچنین از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، معاون توسعه بازرگانی داخلی و رئیس اداره امور صنفی سازمان و رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بندرعباس نیز در این کارگاه تجلیل شد.

عبدلی‌زاده تصریح کرد: سایت قبلی اصناف که تاکنون به عنوان سایت رسمی مرکز امور اصناف کشور فعالیت می‌کرد به دلایلی مسدود و سایت www.Iranianasnaf.ir  با قابلیت‌های جدیدی از قبیل درگاه‌های نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌، آموزش و آزمون اصناف‌، پروانه کسب الکترونیکی، تجار و بازرگانان، درگاه حمل و نقل صنفی کشور برای تمامی اصناف قابل بهره‌برداری است.

وی تأکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از سال 86 تاکنون این برتری را در بین استان‌های کشور حفظ کرده است و این نشان از تعهد و پویایی اصناف استان است.

این مسئول همچنین یادآور شد: کمیسیون نظارت بر اصناف این سازمان نیز پنج سال پیاپی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

هرمزگان در بعد تجاری و به ویژه در حوزه اصناف به دلیل دسترسی آسان‌تر به بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس از دیرباز مورد توجه بوده است.

وجود چندین گمرک مهم در این استان و واردات کالا سبب شده است تا از هرمزگان به عنوان دروازه تجاری کشور یاد شود.

شهرهایی همانند بندرعباس، کیش، قشم و درگهان از جمله شهرهای پویا و شناخته شده در عرضه کالا و فعالیت سرزنده اصناف در این استان هستند.

انتهای پیام/88007/ذ/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول