اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

راهداران و پلیس راه به دنبال کاهش تصادفات جاده‎ها هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: راهداران و پلیس راه با حضور به موقع و شناسایی شرایط بحرانی جاده‎ها از وقوع حوادث ناگوار جاده‎ای و کاهش تصادفات جلوگیری می‎کنند.

راهداران و پلیس راه به دنبال کاهش تصادفات جاده‎ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، محمدتقی جوان‎شورابی در نشست مشترک راهداران و فرماندهان پلیس راه استان گلستان با هدف تعامل و هماهنگی در ارائه خدمات زمستانه سال‌جاری اظهار داشت: راهداران و پلیس راه، ارکان امنیت و ایمنی در جاده‌ها هستند که برقراری انضباط در جاده‌ها، کاهش تصادفات و سوانح و حفظ جان هموطنان، اهداف مشترک آنها است.

وی با تاکید بر نقش حساس این دو سازمان در ارائه خدمات زمستانه تصریح کرد: این دو سازمان با توجه به شرایط آب و هوایی زمستان امسال و فراهم‎سازی تمهیدات خاص، لازم است نهایت اهتمام خود را در اجرای هر چه بهتر وظایف و نیل به اهداف مذکور به کار بندند.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان خاطرنشان کرد: راهداران و پلیس راه با حضور به موقع و شناسایی شرایط بحرانی جاده‎ها از وقوع حوادث ناگوار جاده‎ای و کاهش تصادفات جلوگیری می‎کنند.

جوان‎شورابی از رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها نیز خواست که با برگزاری جلسات مشترک با فرماندهان پلیس راه شهرستان، برای یافتن راهکار مناسب برای کاهش مشکلات ترددی منطقه اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی همیشگی راهداران با پلیس راه در جاده‌ها گفت: اصلاح فرهنگ رانندگی امر واجبی است که به برنامه بلندمدت و مشترک از سوی راه و شهرسازی، پلیس راه و سایر دستگاه‌های ذیصلاح نیازمند است.

علیرضا قدمی از اجرای طرح زمستانه پلیس راه با همکاری دیگر سازمان‎ها و نهادهای امدادرسانی استان خبر داد و گفت: تیم‎های سیار و گشت پلیس راه همانند سال‎های گذشته با هدف افزایش ضریب ایمنی راه‎ها به خصوص گردنه‎های برف‎گیر استان در طول شبانه‎روز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول