اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح 30 پروژه مهر ماندگار گیلان در خرداد 92

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح 30 پروژه از مجموع 40 پروژه مهرماندگار استان تا خرداد سال آینده خبر داد.

افتتاح 30 پروژه مهر ماندگار گیلان در خرداد 92

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کیهان هاشم‌نیا در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: فرمانداران باید هر چه قدرتمندتر برای خدمت به مردم و ایجاد رضایت در بین آنها در تکاپو و تلاش باشند.

وی با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها اعتقاد به ثبات از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: به جز در بحث تغییر مدیران کل و جذب نیرو برای اشتغال، تمام امور به ویژه عزل و نصب مدیران شهرستانی با اختیار کامل بر عهده استانداران است.

استاندار گیلان، تغییر و تحولات را انگیزه‌ای برای ایجاد فرصت در راستای درست خدمت کردن به مردم دانست و افزود: جلسات تغییر و تحول در بدنه اجرایی دولت گاه زمانی برای ارزیابی عملکردهای مدیران با توجه به ظرفیت‌های موجود را نیز فراهم می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های مستعد و ارزشمندی است، گفت: استفاده درست و اصولی از این ظرفیت‌ها موجبات تحول و شکوفایی را در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و شغلی ایجاد می‌کند.

هاشم‌نیا با تاکید بر وحدت در مدیریت مسئولان با فکر کارشناسان، معنویت جامعه روحانیت و حضور و مشارکت مردم به ویژه جوانان برای استفاده بهینه و درست از موقعیت‌ها و شرایط خاص محیطی استان، متذکر شد: گیلان با اتحاد و همت همگانی به رشد و بالندگی می‌رسد.

وی به تلاش و پشتکار مسئولان و مردم گذشته برای ساخت و آبادانی  استان اشاره کرد و ادامه داد: هنر مسئولان امروز باید این باشد که بنای ساخته شده گذشته را با تدبیر کنونی بازسازی و تکمیل کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات مطرح مسئولان کنونی در گذشته نیز موجود بود، یادآور شد: همواره بر اجرای یک طرح یا کار، مشکلات همراه و همیار مسئولان بوده اما مقابله با آنها هنری است که در سایه بصیرت و دانایی حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران هرگز بدون مشکلات نبوده‌اند و تنها نوع آن نسبت به گذشته تفاوت یافته است.

هاشم‌نیا، بهره‌گیری از توانمندی فردی در اجرای وظایف محوله مدیران را مهم دانست و ابراز کرد: گیلان کنونی با همت و تلاش مدیران تلاشگر به این میزان از توسعه دست یافته است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار در استان، اذعان کرد: گیلان دارای 40 پروژه مهر ماندگار است که 30 پروژه آن تا خرداد ماه سال آینده تحویل مردم داده می‌شود.

به گفته استاندار گیلان، مجموع پروژه‌های مهر ماندگار این استان تا شهریور سال آینده با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان از محل هزینه‌های زیرساختی دولت به پایان می‌رسد و به مردم تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه گیلان در امر ساخت راه نیز در سطح کشور پیشتاز است،اضافه کرد: گیلان از هر 100 کیلومتر مربع محیط بالغ بر 45 کیلومتر طول راه دارد.

هاشم‌نیا تصریح کرد: در استان‌های دیگر ساخت راه در هر 100 کیلومتر مربع تنها 28 کیلومتر است که نشان از توان و پیشرفت گیلان در امر راه‌سازی دارد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه استاندار گیلان حکم فرمانداری تالش را به «کریم شعبانی» و حکم فرمانداری صومعه‌سرا را به «میرزا حسینعلی زاده» اهدا کرد

انتهای پیام/84003/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول