اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

هواشناسی نقش مهمی در تقویت تولیدات کشاورزی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: هواشناسی می‌تواند در تقویت تولیدات کشاورزی به منظور تطبیق عملیات زراعی با ویژگی‌های شرایط جوی و در نتیجه استفاده از منابع اقلیمی نقش مؤثری ایفا کند.

هواشناسی نقش مهمی در تقویت تولیدات کشاورزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از اداره هواشناسی این شهرستان ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در این مرکز اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور اقدامات خوبی در زمینه هواشناسی صورت گرفته است.

وی افزود: اهمیت، ضرورت و پیچیدگی کار کارشناسان هواشناسی و جمع‌آوری داده‌ها و آمارهای جوی بر هیچ کس پوشیده نیست و توجه به ارتباط روزانه و مداوم شبکه جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های هواشناسی در سطح کشوری و جهانی کار این سازمان را از اهمیت خاصی برخوردار کرده است.

فرماندار انار بیان داشت: هواشناسی می‌تواند در تقویت تولیدات کشاورزی به منظور تطبیق عملیات زراعی با ویژگی‌های شرایط جوی و در نتیجه استفاده از منابع اقلیمی به بهترین وجه نقش مؤثری ایفا کند.

مسلمی رئیس مرکز هواشناسی شهرستان انار نیز گزارشی اجمالی از فعالیت‌های مرکز ارائه داد و گفت: هواشناسی شهرستان انار چهارمین مرکز هواشناسی است که در استان کرمان در سال 1363 دایر شده است.

وی میزان بازندگی‌های سال زراعی جاری را تاکنون در شهرستان انار 33 میلی‌متر اعلام کرد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول