اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد:

سالن مجموعه ورزشی انقلاب تهران مناسب نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: بازیکنان ما تا به حال بر روی زمین هندبال با کفپوش پارکت تمرین فوتسال نکرده بودند اما بازیکنان تاسیسات دریایی تهران با این زمین آشنا بودند.

سالن مجموعه ورزشی انقلاب تهران مناسب نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، احمد نعمتی اظهار داشت: عامل اصلی باخت تیم ما سر خوردن بازیکنان تیم ما در زمین پارکت شده تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران بود.

وی درباره دیدار بعدی تیمش گفت: از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور از ساعت 15:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 30 آذر ماه در سالن شهید فیاض‌بخش مشهد میزبان تیم قعر جدولی نفت امیدیه خواهیم بود که با پیروزی این هفته خود مقابل تیم افسون پلاست کاشان 4 امتیازی شده است.

تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد با این شکست 10 امتیازی شده و با یک پله سقوط پس از تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، گیتی پسند اصفهان و پروفیل زالی مشهد در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک فوتسال کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول