اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های خراسان‌جنوبی خبر داد

کنترل جاده‌های اصلی خراسان‌جنوبی با نصب 10 دستگاه دوربین

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد و گفت: در این راستا 10 دستگاه دوربین در جاده‌های اصلی استان نصب و تخلفات کنترل می‌شود.

کنترل جاده‌های اصلی خراسان‌جنوبی با نصب 10 دستگاه دوربین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم نصری ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت 26 آذر آغاز هفته راهداری و حمل و نقل برگزار شد، اظهار کرد: این 10 دوربین در حال حاضر 50 کیلومتر از جاده‌های اصلی استان را رصد می‌کند.

وی از هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان برای راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد و افزود: نصب 10 دوربین دیگر در جاده‌های استان نیز در دستور کار است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی یادآور شد: این دوربین‌ها نیز تا یک ماه آینده در جاده‌های استان نصب می‌شوند و هفت دوربین نیز تا پایان سال مالی جاری در جاده‌ها نصب می‌شود.

*فعالیت 16 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان‌جنوبی

نصری به فعالیت 16 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان اشاره کرد و گفت: پنج مجتمع دیگر نیز در دست ساخت است که از این تعداد چهار مجتمع تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از ایجاد و فعالیت هشت پارک ترافیک در حال حاضر در استان خبر داد و افزود: دو مرکز معاینه فنی نیز در حال بهره‌برداری است و دو مرکز دیگر نیز تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری 20 دوره آموزشی برای 3 هزار موتورسوار استان تصریح کرد: با این اقدام بعد از برگزاری این دوره‌های آموزشی 16.7 درصد از تصادفاتی که عامل آن موتورسواران بودند، کاهش یافته است.

نصری با بیان اینکه تعداد 26 دستگاه تردد شمار نیز در 13 محور استان نصب شده است، تصریح کرد: در این راستا محور بیرجند به سربیشه، بیرجند به خوسف و بیرجند به قاینات به ترتیب بیشترین آمار تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول