اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت مخابرات کرمان اعلام کرد

برخورداری کرمانی‌ها از مزایای ویژه اینترنت پرسرعت

خبرگزاری فارس: مردم کرمان از مزایای واگذاری اینترنت پرسرعت از سوی شرکت مخابرات در سراسر استان کرمان برخوردار شدند.

برخورداری کرمانی‌ها از مزایای ویژه اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهروندان کرمانی از مزایای واگذاری اینترنت پرسرعت از سوی شرکت مخابرات در سراسر استان کرمان برخوردار شدند.

محمدرضا ملاحسنی رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات کرمان در این زمینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهروندان از مزایای واگذاری اینترنت از سوی شرکت مخابرات در سراسر استان کرمان برخوردار شدند.

وی افزود: بعد از فراهم کردن بستر مناسب توسط این شرکت، امکان استفاده از اینترنت با دو برابر حجم دانلود بیشتر و قیمت یکسان نسبت به طرح عادی طی مدت یک ساله فراهم شد.

ملاحسنی به پرداخت اقساطی بدون پیش پرداخت هزینه‌های اینترنت اشاره کرد و افزود: این مزیت برای تمام متقاضیان و با توجه به در نظر گرفتن شرایط اعلام شده فراهم شده است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات کرمان گفت: برای رفاه حال مشتریان و مقرون به صرفه بودن استفاده از این سرویس پرداخت صورت‌حساب به صورت قسطی بر روی قبوض تلفن ثابت امکانپذیر است.

ملاحسنی با بیان اینکه امکان استفاده از مزایای دریافت تقاضا طی مدت اجرای فاز اول طرح واگذاری اینترنت در اکثر مراکز تلفن شهری فراهم است، از استقبال خوب همشهریان تشکر و در ارتباط با بهتر شدن بسترهای مناسب برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت با توجه به گستردگی شبکه مخابراتی کشور اظهار امیدواری کرد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول