بابک طالبی در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این اداره کل در راستای رسیدن به خدمات مذکور و با همکاری انجمن صنفی استان در هشت ماه نخست سال 91 اقدام به جابهجایی 3 هزار و 300 نفر مسافر از طریق فروش اینترنتی بلیت کرده است.
وی فروش اینترنتی بلیت را یکی از روشهای نوین در ارایه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل مسافر دانست و افزود: با استفاده از آن مسافران میتوانند بدون نیاز به حضور در پایانهها و صرف وقت و هزینههای اضافی از طریق اینترنت اقدام به انتخاب شرکت مسافربری دلخواه، ساعت حرکت، صندلی و در نهایت اقدام به خرید بلیت کنند.
طالبی تصریح کرد: کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکتها و رانندگان و نحوه سرویسدهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب، در نظر گرفتن ابزارهایی نظیر فرمهای نظرسنجی برای برقراری ارتباط با مسافران و دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفادهکنندگان از وسایل نقلیه عمومی به صورت شبانهروزی از طریق سامانه پیام کوتاه از دیگر اقدامات است که میتواند حمل و نقل را برای ارائه خدمات مطلوبتر یاری کند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانههای آذربایجان غربی اعلام کرد: بر این اساس در هشت ماه نخست امسال شاهد افزایش صددرصدی فروش اینترنتی بلیت نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
انتهای پیام/61001/م/د1000