اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد

آموزش 100 نفر برای اجرای طرح مطلع مهر در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای طرح مطلع مهر گفت: در راستای اجرای این طرح یکصد نفر در استان آموزش‌های لازم را برای مشاوره به زوجین فرا گرفته‌اند.

آموزش 100 نفر برای اجرای طرح مطلع مهر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌سادات جلیلی حسینی ظهر امروز در کارگروه بانوان و خانواده خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی تنها استانی است که در شهرستان‌ها نیز افراد، آموزش دیده‌اند و به زوجینی که در پنج سال نخست زندگی هستند مشاوره لازم را ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمام شهرستان‌ها به جز دو شهرستان تازه تأسیس کارگروه بانوان تشکیل شده که این دو شهرستان نیز باید هر چه سریعتر نسبت به برگزاری کارگروه بانوان و خانواده اقدام کنند.

*تشکیل ستاد بانوان پیامبر اعظم(ص) در خراسان‌جنوبی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی از تشکیل ستاد بانوان پیامبر اعظم(ص) در راستای اهانت به پیامبر در استان خبر داد و افزود: در این راستا این ستاد برنامه ویژه‌ای برای بانوان در روز 28 صفر و قرائت زیارت حضرت رسول دارد.

جلیلی‌حسینی، ارائه طرح بررسی شیوع بیماری‌های مادرزادی قلب در کودکان بدو ورود به دبستان را از دیگر دستورات کار این جلسه عنوان کرد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح کودکان بدو ورود به دبستان که در طرح سنجش شرکت می‌کنند اگر مشکل قلبی داشتند به متخصص قلب ارجاع و بسیاری از بیماری‌های قلبی در همان دوران کودکی کنترل می‌شود.

انتهای پیام/69002/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول