اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری:

سمن‌ها نباید تهدید شوند/ بهترین فعالیت‌ها در سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری استان خراسان جنوبی گفت: سمن‌ها نباید مورد تهدید قرار بگیرند چرا که امروز بهترین فعالیت‌ها در قالب سمن‌ها انجام می‌شود.

سمن‌ها نباید تهدید شوند/ بهترین فعالیت‌ها در سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، معصومه‌السادات جلیلی حسینی عصر امروز در مراسم بازدید از کانون‌ فرهنگی ورزشی کوثر شهرستان فردوس اظهار کرد: پس از جنگ سخت‌ امروز جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی آغاز شده و رسالت خطیری به دوش همه اقشار جامعه قرار دارد.

وی افزود: نه تنها مردان بلکه زنان نیز همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه خلق کردند امروز باید با تشکیل کانون‌های فرهنگی و اجتماعی برای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری تصریح کرد: سمن‌ها به عنوان سازما‌ن‌های مردم‌نهاد نباید مورد تهدید قرار گیرد چرا که امروز بهترین فعالیت‌ها و برنامه‌ها توسط مردم انجام می‌شود.

جلیلی حسینی یادآور شد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و کانون‌های ما نیز باید مردمی باشد و هر حرکتی که به فطرت انسانی نزدیک باشد مورد حمایت مردم قرار می‌گیرد.

 

*خیر مدرسه‌ساز نیاز نیست/ به خیر انسان‌ساز نیاز داریم

مدیرکل امور بانوان استانداری گفت: امروز در کشور به اندازه کافی مدرسه ساخته شده و دیگر به خیر مدرسه‌ساز نیازی نیست بلکه به خیر مردم‌یار و انسان‌ساز نیاز است تا با تجهیز مدارس به امور فرهنگی، از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

جلیلی حسینی به فعالیت 39 کانون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح استان اشاره کرد و افزود: استان خراسان جنوبی بالاترین آمار کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح کشور را دارد.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان باید برای جذب اعضای بیشتر و همچنین تحقق اهداف پاک امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

مسئول کانون فرهنگی، ورزشی کوثر شهرستان فردوس نیز به عضویت بیش از 200 نفر از بانوان شهرستان در این کانون اشاره کرد و گفت: با گذشت چندماه از آغاز فعالیت کانون، برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان انجام شده است.

ملیحه شرفی برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع لیله‌القدر برای کودکان خردسال، برگزاری مسابقه قرائت، حفظ و ترتیل قرآن کریم با حضور 70 نفر، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و تیراندازی و تنیس روی میز با حضور 80 نفر را از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی، ورزشی کوثر شهرستان فردوس برشمرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول