اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان‌جنوبی:

پست برق شهرک صنعتی بیرجند در حال اجراست/ 35 درصد پیشرفت فیزیکی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی گفت: پست برق شهرک صنعتی بیرجند 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پست برق شهرک صنعتی بیرجند در حال اجراست/ 35 درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، محمد‌علی ضامن اظهار کرد: راه‌اندازی این پست که از مصوبات هیئت دولت به خراسان‌جنوبی است و با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه از دو سال گذشته در شهرک صنعتی بیرجند تصریح کرد: تاکنون از اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه اعتباری معادل 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اعتبار این پروژه باید از محل اعتبارات شهرک صنعتی استان تامین شود،‌ ادامه داد: مسئولان مربوطه در این راستا همکاری و عنایت لازم را داشته باشند.

ضامن با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از واحد‌های صنعتی در شهرک صنعتی بیرجند با کمبود برق روبرو هستند، افزود: مشکل این‌گونه واحدها به صورت مقطعی مرتفع می‌شود و حل اساسی آن منوط به راه‌اندازی پست برق در شهرک صنعتی است.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلاتی از این قبیل در بخش صنعت باید اعتبار بیشتری به این حوزه اختصاص یابد، تأمین اعتبار این‌گونه پروژه‌های اولویت‌دار را از سوی استانداری و شورای برنامه‌ریزی استان خواستار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مدت زمان پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری از این پروژه سه سال بوده که در صورت تأمین اعتبار لازم با توجه به گذشت دو سال از آغاز پروژه طی مدت شش ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

ضامن گفت: در شهرک صنعتی قاینات نیز با کمبود برق روبرو هستیم که راه‌اندازی‌ پست فوق توزیع جدید در این شهرک نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این پست با پیشرفت 60 درصدی روبرو است و تاکنون اعتباری معادل 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در پی داشته است و برای راه‌اندازی نیز اعتباری معادل یک‌میلیارد تومان دیگر نیاز دارد که باید از محل اعتبارات شهرک صنعتی خراسان‌جنوبی تأمین شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی مهم‌ترین دلیل کندی پیشرفت کار در این پروژه‌ها را عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع به این دو طرح مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/2248/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول