اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی:

روستاهای بالای 10 خانوار برق‌دار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تا پایان امسال تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان برق‌دار می‌شود.

روستاهای بالای 10 خانوار برق‌دار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت برق خراسان جنوبی، محمدعلی ضامن اظهار کرد: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان در دولت نهم برق‌دار شده است و تا دهه فجر امسال تمامی روستاهای بالای 10 خانوار نیز از نعمت برق برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت نهم یک‌هزار و 115 روستا برق‌دار بوده است، افزود: در دولت نهم و دهم و در حال حاضر ساکنان یک‌هزار و 364 روستای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

این مسئول ادامه داد: به هفت روستای بالای 10 خانوار استان تا پایان امسال برق‌رسانی می‌شود که با این اقدام پرونده برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار استان بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه در 24 تیرماه سال جاری و در اواسط روز، پیک بار مصرفی استان به 206.4 مگاوات رسیده است، گفت: این رقم تا شاخص تعریف شده فاصله دارد که این موضوع حاکی از اعمال مدیریت مصرف در استان و صرفه‌جویی مشترکان است.

ضامن با اشاره به اینکه طی سال‌های 83 کمبود برق استان از طریق خطوط 400 کیلوولت شادمهر و تربت جام تامین می‌شد، افزود: در حال حاضر خطوط انتقال و فوق توزیع با توجه به هزینه‌های سنگین اجرا شده به سه برابر افزایش یافته است و شاهد صادر شدن برق از استان هستیم.

وی طول خطوط فوق توزیع استان را یک‌هزار و 467 کیلومتر اعلام کرد و گفت: ظرفیت نصب شده هم‌اکنون در استان به 22 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به شاخص‌های ارزیابی صنعت برق در استان اشاره کرد و افزود: بخش تلفات این شرکت طی سال 83 تا سال جاری از 16 درصد به 7.3 درصد رسیده است.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول