اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باز هم حادثه در محور نهبندان ـ بیرجند

نیروهای هلال احمر نهبندان یک نفر را از مرگ نجات دادند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه دوو در محور نهبندان ـ بیرجند و نجات جان یکی از سرنشینان این خودرو خبر داد.

نیروهای هلال احمر نهبندان یک نفر را از مرگ نجات دادند

مهدی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اینکه ساعت 01:40 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه دوو در محور نهبندان - بیرجند واژگون شد، اظهار کرد: اورژانس ساعت 01:45 دقیقه این حادثه را به پایگاه جمعیت هلال احمر نهبندان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه در کنار چهار نیروی عملیاتی هلال احمر تیم‌هایی از آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس‌راه حضور داشتند، افزود: تیم اعزامی تخصصی جاده متشکل از چهار نفر نجاتگر در کمتر از هفت دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند و به امدادرسانی حادثه‌دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: نیروهای امدادی با حضور به موقع خود در صحنه توانستند پس از عملیات رهاسازی با ست سبک و ست هیدرولیک جان یک نفر از سرنشینان خودروی دوو را از مرگ نجات دهند.

محمدپور تصریح کرد: تثبیت خودرو، جلوگیری از نشتی بنزین و آتش‌سوزی، ایمن‌سازی صحنه حادثه و امدادرسانی به مجروحان از جمله اقدامات امدادگران در این حادثه بود.

انتهای پیام/69005/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول