اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

سرعت عمل هلال احمر در زلزله زهان بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر مقاوم و نوسازی منازل مسکونی به وی‍‍‍ژه روستاهای استان تاکید کرد و گفت: سرعت عمل هلال احمر خراسان‌جنوبی در زلزله زهان بی‌نظیر بود.

سرعت عمل هلال احمر در زلزله زهان بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ظهر امروز امام جمعه بیرجند به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از روستای شاج زهان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امدادرسانی امدادگران این جمعیت قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در این بازدید با بیان اینکه خراسان‌جنوبی روی گسل فعال زلزله قرار گرفته است و همواره شاهد حوادث غیرمترقبه است، گفت: منازل مسکونی به وی‍‍‍ژه روستاهای استان باید مقاوم و نوسازی شوند.

وی با اشاره به امدادرسانی سریع و بهنگام به مناطق زلزله‌زده ادامه داد: همه مسئولان همکاری جامعی داشتند که این تعامل مدیران را در همه امور به موفقیت می‌رساند.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد: زلزله از جمله بلایای طبیعی بوده و قابل پیش‌بینی نیست بنابراین بازنگری در مقاوم‌سازی تمام‌ مناطق مسکونی روستاهای خراسان‌جنوبی در برابر زلزله ضروری است.

رضایی بیرجندی بیان کرد: مردم و مسئولان باید در ارتباط با مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی غیرمقاوم تدابیر جدی‌تری بیندیشد.

وی تعامل مسئولان استان را رمز موفقیت در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده زهان دانست.

رضایی بیرجندی در پایان از سرعت عمل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی و همچنین گستره عمل سایر دستگاه‌های کمک‌رسان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2248/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول