اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر تهران و به صورت رایگان صورت می‌گیرد

فراخوان ثبت‌نام تربیت‌مربی ترافیک در شهرری/ برپایی دوره برای همه تهرانی‌ها

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از برگزاری دوره رایگان تربیت مربی ترافیک، همراه با ارائه گواهینامه معتبر در بوستان‌های آموزش ترافیک و سراهای محله خبر داد.

فراخوان ثبت‌نام تربیت‌مربی ترافیک در شهرری/ برپایی دوره برای همه تهرانی‌ها

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری دوره رایگان تربیت مربی ترافیک، همراه با ارائه گواهینامه معتبر و قابل ارائه به مراکز آموزشی، بوستان‌های آموزش ترافیک و سراهای محله خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به این خبر گفت: برای نخستین بار در شهر تهران دوره آموزش مربی ترافیک به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان و ترویج رفتارهای درست ترافیکی و با محوریت بوستان آموزشی ترافیک منطقه 20 به‌صورت رایگان برای شهروندان مناطق 22‌گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و علاقه‌مندی به رفع مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا را از شرایط شرکت در این دوره آموزشی برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره آموزشی 54 ساعته به شرط قبولی در آزمون و کسب امتیاز لازم موفق به کسب گواهینامه معتبر با عنوان مربی ترافیک می‌شوند که قابلیت ارائه به تمام مدارس، بوستان‌های آموزش ترافیک، سراهای محله و مراکز فرهنگی آموزشی برای تدریس مفاهیم ترافیکی دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه داشتن یک جامعه ایمن در گرو شهروندان آگاه از مسائل ترافیکی است، تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 13 دی ماه سال جاری مهلت دارند تا با مراجعه به بوستان ترافیک شهرداری منطقه 20 واقع در خیابان سلمان فارسی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/2462/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول