اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش مرکز آموزشی و فرهنگی سماء ارومیه:

پژوهش لازمه رفع نیازهای جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش مرکز آموزشی و فرهنگی سماء ارومیه گفت: پژوهش لازمه رفع نیازهای جامعه است و برای این منظور باید طرح‌های پژوهشی نیازسنجی شوند.

پژوهش لازمه رفع نیازهای جامعه است

آمنه هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هفته پژوهش برنامه‌های متعددی در مرکز آموزشی و فرهنگی سماء ارومیه اجرا می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نرم‌افزار و سخت‌افزار، معماری و گرافیک در آموزشکده سماء ارومیه اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین دانشجویان تأثیر مطلوبی دارد.

مدیر پژوهش مرکز آموزشی و فرهنگی سماء ارومیه افزود: بازدید از روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر توسط اساتید رشته معماری، بازدید از شرکت تراکتورسازی ارومیه توسط اساتید رشته الکترونیک و همچنین بازدید از محل کارگاه هیدرولیک سازمان فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته برای هفته پژوهش است.

این مسئول به مراسم دفاع از طرح پژوهشی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور دانشجویان و اساتید رشته زبان انگلیسی در آموزشکده سماء ارومیه انجام می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات علمی در بین دانشجویان سبب بالا رفتن سطح تلاش آنان می‌شود، متذکر شد: مسابقه برنامه‌نویسی نرم‌افزار کامپیوتر برای دانشجویان این رشته برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: برای بالا بردن روحیه ورزشکاری دانشجویان رشته تربیت بدنی روز جمعه اردوی اعزام به جلفا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول