اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سن 48 سالگی

دکتر رجایی‌فرد پس از 22 سال به جمع دوستان شهیدش پیوست

خبرگزاری فارس: دکتر حسن رجایی‌فرد پزشک داروساز و جانباز هشت سال دفاع مقدس پس از 22 سال عقد اخوت با ترکش‌های سرش آسمانی شد و به دوستان شهیدش پیوست.

دکتر رجایی‌فرد پس از 22 سال به جمع دوستان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دکتر حسن رجایی‌فرد پزشک داروساز، جانباز 35 درصد و یکی از اعضای بسیج جامعه پزشکی پس از 22 سال عقد اخوت با ترکش‌های درون سر خود به کاروان شهدا پیوست.

جانبازی شهادت مکرر است. هر روز شهید گشتن! اما خوشا آنانکه درد را می‌پسندند و دل به درمان نمی‌بندند. دکتر حسن رجایی فرد پزشک داروساز و جانباز 35 درصد همچون رفیقان سبک بال خود آهنگ عشق بازی شهادت را پس از سال‌ها سختی و تحمل دردهای بسیار سر می‌نهد.

این دکتر دارو ساز که یکی از اعضای بسیج جامعه پزشکی نیز بود و فعالیت‌های بسیاری را در زمینه دارو سازی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام داده بود و در عملیات فتح خرمشهر بر اثر اصابت ترکش در ناحیه مخچه مجروح می‌شود و 22 سال زندگی پس از جنگ را در کنار ترکش همراه با مشکلات مغز و اعصاب و اختلالات حرکتی سپری می‌کند.

این جانباز 35 درصد پس از آن 13 بار دیگر به صورت داوطلبانه به جبهه حق می‌رود.

این پزشک شهید 32 روز از آخرین روزهای زندگی جانبازی را روزه می‌گیرد و خود را تا آخرین لحظه شهادت به وضو و نماز مطهر می‌کند.

دکتر مجید حمیدی‌زاده از همکاران این شهید در سازمان بسیج جامعه پزشکی که پیوند برادری میان آن‌ها تنها میراث این شهید برای همکارش می‌شود در مورد شهید رجایی فرد گفت: او کوه صبر و استقامت بود و حل مشکلات و مسائل مردم را در اولویت هر کاری می‌دانست و از هر چیزی برای دلجویی از مردم می‌گذشت.

دکتر حسن رجایی‌فر پس از سال‌ها تحمل فراق یاران شهید و درد و رنج جانبازی سرانجام در سن 48 سالگی به کاروان شهدا پیوست.

انتهای پیام/2462/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول