اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

برخورد پلیس با اراذل و اوباش/ دستگیری 4 اوباش در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد پلیس با اراذل و اوباش از دستگیری چهار اوباش در زنجان خبر داد.

برخورد پلیس با اراذل و اوباش/ دستگیری 4 اوباش در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در زنجان اظهار داشت: پلیس در زنجان اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در استان زنجان با مجرمان و اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: هدیه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان، امنیت و آسایش برای شهروندان و اجرای قانون برای مجرمان است.

وی ادامه داد: پلیس امسال نیز در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، طرح‌های مختلفی را تدوین و در حال اجرا دارد و با مجرمان و اراذل و اوباش و افرادی که در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

جعفری به اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم بزنند هشدار داد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند در دور جدید برخورد‌ها با شدت هر چه بیشتر با کسانی که با حمل سلاح سرد اقدام به انجام اعمال مجرمانه می‌کنند، برخورد کند.

گفتنی است، شب گذشته طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان زنجان به مرحله اجرا گذاشته شد و چهار نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی اقدام به ناامن کردن جامعه‌ کرده بودند دستگیر شدند.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول