اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت خبر داد

تشکیل کمیسیون امنیتی ویژه برخورد با اراذل و اوباش

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: کمیسیون امنیتی ویژه‌ای در راستای برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خاص با شرکت اعضای نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان تشکیل شده است.

تشکیل کمیسیون امنیتی ویژه برخورد با اراذل و اوباش

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای ساماندهی چاه‌های غیرمجاز و مسلوب‌المنفعه کردن این چاه‌ها دستورهای لازم به مسئولان مربوطه داده شده است.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه با دارندگان غیرمجاز آب و برق افزود: برای جلوگیری از تصرف اراضی دولتی توسط افراد فرصت‌طلب باید این اراضی تحجیر، تشجیر و فنس‌کشی شوند.

رستمی تصریح کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از وقوع بزه از توان حداکثری نیروهای ستاد پیشگیری حفاظت اجتماعی استفاده می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین برای نیروهای تحت امر خود در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت و دام‌های غیرمجاز دستورهای لازم صادر شده است.

رستمی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی به ویژه در مورد گلخانه‌داران اطراف شهر، اداره محیط زیست و مرکز بهداشت موظف به پیگیری و میان اداره‌ها، شورای شهر و شهرداری نیز در این زمینه هماهنگی ایجاد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: شهرداری نیز موظف شده است تا اماکن متروکه‌ای را که محل تجمع معتادان و ولگردان است با هماهنگی مالکان آن تخریب کند.

رستمی با اشاره به دیگر اقدامات در دستورکار بیان داشت: نحوه مرخصی به زندانیان و برخورد قاطع با مرتکبان جرایم امنیتی با ایجاد کمیته خاص در سطح شهرستان جیرفت نظام‌مند شده است.

وی اذعان داشت: کمیسیون امنیتی ویژه‌ای نیز در راستای برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خاص با شرکت اعضای نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان تشکیل شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: تیم ویژه‌ای نیز برای دستگیری متهمان شرور و حاملان سلاح‌های غیرمجاز تشکیل شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول