اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول محیط زیست تربت حیدریه خبر داد

ساماندهی زباله‌گاه‌های روستایی در تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: مسئول حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: در سومین نشست کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان، وضعیت زباله‌گاه‌های روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

ساماندهی زباله‌گاه‌های روستایی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سعید پشم‌چی در جمع خبرنگاران در تربت حیدریه ضمن تاکید بر کاهش تولید زباله و تسریع در بازیافت و تفکیک تصریح کرد: همه ما در قبال دفن شدن روزانه 120 تن سرمایه ملی و طلای کثیف در دل خاک مسئول هستیم و هر یک به سهم خود باید گام مؤثری در این راستا برداریم.

دبیر کارگروه تخصصی مدیریت پسماند تربت حیدریه گفت:  از ابتدای سال جاری سه نشست کارگروه و 11 نشست کمیته‌های تخصصی در این شهرستان برگزار شده است.

پشم‌چی درباره مصوبات این نشست در موضوع زباله‌گاه‌های روستایی یادآور شد: با تاکید معاونت فرماندار و ریاست کارگروه مقرر شد بنیاد مسکن و اداره منابع طبیعی ظرف مدت یک ماه در تجمیع زباله‌گاه‌ها همکاری لازم با بخشداری‌ها را به عمل آورند.

وی افزود: در راستای گزارشات ارائه شده توسط کمیته‌های پنجگانه تخصصی مدیریت پسماند، عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی به عنوان دبیر کمیته تخصصی پسماند کشاورزی در بخش تولید ورمی کمپوست و استفاده از پسماندهای کشاورزی در تولیدات غنی شده مورد تقدیر قرار گرفت.

مسئول حفاظت محیط زیست تربت حیدریه درباره وضعیت زباله‌گاه و کارخانه کمپوست این شهرستان اظهار داشت: عملیات احداث این کارخانه با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول