اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی ورامین تشریح کرد

پیشرفت پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ورامین از پیشرفت پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خبر داد.

پیشرفت پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش همزمان با هفته پژوهش مهدی کردبچه، رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به همراه معاونان خود در شورای اسلامی شهر ورامین حاضر شده و به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین و عضو هیئت امنای این دانشگاه در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد 10 ماهه گذشته دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: در این مدت زمان با درایت و همت مسئولان این مرکز آموزش عالی به‌ویژه دکتر کردبچه، ریاست مرکز امکانات فراوانی جذب شده است.

محمد حسن فرجی با اذعان به پیشرفت پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین عنوان کرد: فرزندان شهر شهیدان 15 خرداد استحقاق برخورداری از مراکز آموزش عالی با بهترین سطح را دارند و بنابراین باید تمام سعی خود را به کار بندیم تا بهترین شرایط تحصیل برای آنان فراهم آید.

وی در ادامه پیشرفت علمی و پژوهشی را در این مرکز علمی مورد تقدیر قرار داد و تاکید کرد: لزوم ایجاد روح پژوهش و تحقیقات علمی در شهرستان بیش از پیش دیده می‌شود و شورای شهر ورامین از هرگونه اقدام پژوهشی حمایت جدی می‌کند.

فرجی از ساخت یک ورزشگاه مجهز ویژه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خبر داد و اظهار داشت: این ورزشگاه در محوطه ساختمان در حال احداث دانشگاه آماده و تحویل داده می‌شود.

دانشگاه علمی کاربردی تنها مرکز آموزش عالی شهر ورامین است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی، رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین نیز با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تنها مرکز آموزش عالی موجود در شهر ورامین است، گفت: این امر مسئولیت ما را مضاعف می‌کند، باید تمام تلاش خود را در راستای تقویت این مرکز بکار بندیم.

کسب رتبه‌های دوم و سوم پژوهشگر برتر در  استان تهران توسط دانشگاه علمی کاربردی ورامین/پیشرو اجرای طرح تفکیک جنسیتی

مهدی کردبچه، رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در 10 ماهه انتصاب به این سمت افزود: دو دوره متوالی رشته‌های دوره کاردانی و کارشناسی این دانشگاه تمدید شده است و ما برای ترم آینده هم مجددا ورودی کارشناسی خواهیم داشت.

وی با تاکید بر آماده سازی هرچه سریع‌تر ساختمان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: آماده سازی و تحویل این ساختمان سبب خواهد شد مرکز مراحل رشد و ترقی را با سرعتی هرچه تمام‌تر طی کند و در این صورت تعداد بیشتری رشته کارشناسی به رشته‌های مرکز افزوده شده و مقاطع کارشناسی ارشد نیز راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول سپس از کسب رتبه اول پژوهشگر برتر در شهرستان ورامین و رتبه‌های دوم و سوم پژوهشگر برتر در سطح استان تهران توسط پژوهش‌گران دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خبر داد و گفت: بخشی از هزینه و نیروهای ما صرف پیشرفت‌های پژوهشی می‌شود و کسب این رتبه‌ها به‌خوبی نشانگر این موضوع هستند.

وی اهمیت به اخلاقیات را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: تمام این بالندگی‌های علمی و پژوهشی در حالی برای ما رقم می‌خورد که دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با افتخار پیشرو در اجرای طرح تفکیک جنسیتی است و اخلاقیات بسیار مورد توجه ما قرار دارد و این به دلیل وجود پر خیر و برکت آیت‌الله محمودی در هیئت امنای مرکز است که همواره رهنمودهای ایشان راه را برای ما روشن می‌سازد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با اشاره کسب رتبه‌های اول و سوم هشتمین جشنواره سراسری قرآن توسط مجید مه‌آبادی و بهمن مرادی‌پور از دانشجویان این مرکز گفت: موفقیت این دو دانشجوی عزیز نشان دهنده قوت کار فرهنگی در این مرکز آموزش عالی در سطح کشور است.

کردبچه در پایان پیشرفت‌های علمی و پژوهشی مرکز توام با حفظ اخلاقیات و تفکیک جنسیتی را نمونه موفقی از تاثیر مثبت تفکیک جنسیتی بر افرایش رشد تحصیلی و بازده علمی دانست.

انتهای پیام/2462/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول