اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

تجلیل از 410 دانش‌آموز و معلم برجسته اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مراسم ویژه تجلیل از ستارگان درخشان آموزش و پرورش استان اردبیل اعم از دانش‌آموزان و معلمان به تعداد 410 نفر در اردبیل بعد از ماه صفر و در بهمن ماه برگزار می‌شود.

تجلیل از 410 دانش‌آموز و معلم برجسته اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: برای دومین سال متوالی و در قالب برنامه ویژه و جشن برترین‌های آموزش و پرورش از منتخبان کنکور، رشته‌های فنی و حرفه‌ای، برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی و همچنین دارندگان رتبه برتر الگوهای تدریس با اهدای لوح و جوایزی تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه ویژه از 72 نفر از برگزیدگان فنی و حرفه‌ای و همچنین 9 نفر از برگزیدگان المپیاد‌های کشوری فنی و حرفه‌‌ای، 41 نفر از دارندگان رتبه زیر هزار کنکور و همچنین 188 نفر از برترین‌های معدل کتبی سال سوم و 59 نفر برگزیده رشته تربیت بدنی در سطح ملی و 24 نفر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری، پنج نفر از برگزیدگان مسابقات پرسش مهر و همچنین 10 نفر از برترین‌های الگوهای تدریس استان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته 100 میلیون تومان اعتبار برای این جشن در نظر گرفتیم که امیدواریم از محل اعتبارات آموزش و پرورش و کمک خیرین بتوانیم این برنامه را آبرومند و شایسته برگزار کنیم.

محمودزاده گفت: برای ما جای افتخار است که یکی از دانش‌آموزان این استان رتبه زیر 10 کنکور را کسب کرده و در المپیاد خوارزمی نیز دو نفر از دانش‌آموزان استان حائز رتبه برتر شدند که در 33 سال بعد از پیروزی انقلاب کسب این موفقیت‌‌ها بی‌سابقه بوده است.

این مسئول تاکید کرد: آموزش و پرورش استان به صورت رسمی از سوی استاندار اردبیل دستگاه برتر و عالی در ارزیابی عملکرد عمومی و اختصاص انتخاب شده که این موفقیت را به تمام معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها تبریک می‌گوییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: بر این اساس انتظار داریم برنامه ویژه برای مجموعه آموزش و پرورش در نظر گرفته شود تا قدردان زحمات مجموعه پرتلاشی باشیم که شبانه‌روز سعی کردند تا در خدمت‌رسانی بیشتر مهیا باشند.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول