اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان

مراکز علمی و کاربردی آموزش مهارت‌ها را افزایش دهند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: مراکز علمی و کاربردی باید آموزش مهارت‌ها را افزایش دهند تا نیاز جامعه امروز متناسب با نیاز استان‌ها تامین شود.

مراکز علمی و کاربردی آموزش مهارت‌ها را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان اظهار داشت: انتظاری که ما‌ از مراکز جامع علمی، کاربردی داریم، جدا از مراکز دانشگاهی است، مراکز علمی و کاربردی باید آموزش مهارت‌ها را افزایش دهند تا نیاز جامعه امروز متناسب با نیاز استان‌ها تأمین شود.

وی ادامه داد: در جاهایی که نیاز اصلی ما است، کارهای لازم صورت نگرفته و نیازهای اساسی استان و تخصصی که در دانشگاه‌ها آموزش داده شود در مراکز علمی، کاربردی مورد غفلت واقع شده است، به همین دلیل در بسیاری از زمینه‌ها به مهارت‌های مورد نیاز نمی‌رسیم.

مهرشاد ابراز داشت: در بسیاری از جاها که تولید ملی مورد تاکید مقام معظم رهبری است به دلیل عدم وجود مهارت‌ها نمی‌توانند با تولیدات خارجی ‌رقابت کند. 

وی عنوان کرد: ما دانشگاه علمی کاربردی را برای این ‌می‌خواهیم که سخن مقام معظم رهبری را محقق کنیم، یعنی بیایم از دل کارخانه‌ها آدم‌های ماهر و باتجربه را بر سر کلاس ‌بیاوریم تا مهارت لازم را به دانشجویان انتقال و کیفیت محصول خود را ارتقاء‌ دهیم.

مهرشاد بیان کرد: رشته‌های علوم انسانی در حال گسترش است و ما بیشتر به مهارت‌های صنعتی نیاز داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع‌ انسانی استاندار کرمان تصریح کرد: باید در زمینه‌‌ دانشکده‌های علمی کاربردی استانداردهایی را تعریف کنیم تا مهارت‌آموزی داشته باشند. 

انتهای پیام/80018/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول