اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه:

مشکل ترافیک سایت سه دانشگاه آزاد ارومیه رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: به زودی مشکل ترافیک و تجمع مقابل سایت سه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه حل می‌شود.

مشکل ترافیک سایت سه دانشگاه آزاد ارومیه رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا نجف‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مشکل تجمع وسایل نقلیه و نبود پارکینگ در ورودی سایت سه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه هنوز به صورت جدی حل نشده است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل ترافیک مقابل سایت سه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه جلسات متعددی با شرکت اتوبوسرانی، اداره راه و ترابری و پلیس راهور داشته‌ایم، تصریح کرد: دانشگاه به تنهایی در حل این مشکل ناتوان است و باید سایر ارگان‌ها نیز به نوبه خود در این کار مشارکت داشته باشند.

نجف‌پور با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت اتوبوسرانی ارومیه و حومه، خاطر نشان کرد: با افزایش اتوبوس‌های مستقل عمومی شهری برای جابه‌جایی دانشجویان سایت سه دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه علاقه چندانی به آوردن ماشین شخصی نخواهند داشت و مشکل پارکینگ و تجمع حل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه نصب تابلوهای ایستگاه تاکسی و اضافه شدن 50 دستگاه تاکسی ویژه با یونی فرم مخصوص برای ارائه سرویس‌های مجزا برای دانشجویان در نظر گرفته شده است، گفت: با اخذ مجوزهای مربوطه تاکسی تلفنی ویژه بانوان برای استفاده و امنیت بیشتر بانوان خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور بازرس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: در این جلسه مقرر شد یک کیوسک در مقابل سایت سه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برای استقرار پلیس راهور ایجاد شود.

نجف‌پور ادامه داد: با همکاری اداره راه و ترابری آذربایجان‌غربی دوربرگردان مقابل دانشگاه جابه‌جا و آزادسازی می‌شود و پل هوایی نیز مجهز به پله‌برقی می‌شود.

انتهای پیام/61010/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول