اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروردین ماه سال آینده در لامرد صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جنوب فارس

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد گفت: فروردین 92 مسابقات قرآنی دانش‌آموزان مناطق جنوب فارس به میزبانی شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ابراهیم صفری صبح امروز در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و کمیته ترویج فعالیت‌های قرآنی شهرستان لامرد که به ریاست حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مسابقات قرآنی دانش‌آموزان مناطق جنوب فارس به میزبانی اداره آموزش و پرورش لامرد در اواخر فروردین 1392 در شهر لامرد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات دانش‌آموزان مناطق جنوب فارس در هشت رشته مختلف قرآنی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد با بیان اینکه تاکنون کمیته‌های 10گانه به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جنوب فارس در این اداره تشکیل شده است گفت: یک‌هزار دانش‌آموز مناطق جنوبی فارس در مسابقات قرآنی به میزبانی شهرستان لامرد شرکت می‌کنند.

صفری اضافه کرد: دانش‌آموزان قرآنی لامرد با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می‌کنند و به طور یقین افتخار میزبانی مسابقات قرانی به این شهرستان موجب افزایش انگیزه و کسب مقام‌های مختلف توسط آنان می‌شود.

این مسئول از برگزاری مراسم تجلیل از دانش‌آموزان حافظ قران کریم شهرستان لامرد طی چند روز آینده خبر داد و در همین زمینه بیان داشت: 200 نفر از دانش‌آموزان حافظ قرآن که در سال گذشته در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کرده و موفق به کسب مقام شده بودند در مراسمی که در چند روز آینده و با حضور مسئولان ارشد شهرستان لامرد برگزار می‌شود از آنان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول