اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تویسرکان:

وحدت شیعه عامل قدرت آن و مقابله با توطئه‌ها است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تویسرکان گفت: انسجام و وحدت شیعه عامل قدرت آن و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وحدت شیعه عامل قدرت آن و مقابله با توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز دانشگاه آزاد اسلامی به یادبود 2 شهید گمنام با حضور مسئولان، دانشجویان و مدعوین در مسجد این نهاد با مداحی و نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و سینه‌زنی و عزاداری در سوگ نشست.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تویسرکان در مراسم یادبود 2 شهید گمنام در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان، با اشاره به اینکه شهدا با خداوند معامله کردند، افزود: شهدا با گذشت از جان خود به عنوان مهمترین هستی انسان از دین اسلام، ناموس و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

حجت‌الاسلام محمدعلی برنا جهاد را دری از درهای بهشت خداوندی دانست و اظهار داشت: شهدا جهاد در راه خداوند را به‌منظور صیانت از عزت انسانی و کوتاه کردن دست بیگانگان از کشور اسلامی ایران با بصیرت و آگاهی کامل انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه جهاد شامل حال اولیا و دوستان خاص پروردگار می‌شود، تصریح کرد: شهدا به واسطه حرکت جهادی و ایثارگری در جرگه اولیا و دوستان خاص خداوند قرار دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اگر کسی دل به خدا ببندد و قلب را از غیر خدا و خواسته‌های دنیا خالی کند وعده و بشارت الهی نصیب او خواهد شد.

وی با بیان اینکه روحانیت و معنویت فوق‌العاده‌ای به خاطر وجود 2 شهید گمنام در فضای دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شده است، بیان کرد: از همه ارکان جسمانی و روحانی شهدا نور ساطع می‌شود که این مهم به چشمی برای دیدن، قلبی برای فهمیدن و ادراکی برای درک کردن نیاز است همه از خداوند طلب کنیم به ما عنایت کند تا از این نعمت و فرصت ایجاد شده در محیط دانشگاه بهره‌وری کامل را داشته باشیم.

برنا شناخت جایگاه شهدا را لازمه برقراری ارتباط دانست و افزود: شهدا با توکل به خداوند و تبعیت محض از ولایت فقیه و استفاده بهینه از زمان، عزت و قدرت جهانی به ما دادند شناخت اهداف و آرمان‌های شهدا نیز با مطالعه وصیت‌نامه‌های آن‌ها مسیر درست را به ما نشان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه برخی از عناصر داخل که دارای مسئولیت بودند به خاطر رفاه‌طلبی و دنیا‌پرستی به هر ذلت و خواری تن دادند و می‌دهند و در مقابل رهبری و مردم می‌ایستند، تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم استقلال و دیانت خود را در تمام زوایای زندگی فردی و اجتماعی حفظ و بر این مهم پافشاری کنیم و هرگز تن به ذلت ندهیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در زمان غیبت تشیع پرچمی است در دست مقام معظم رهبری، اضافه کرد: شیعه انسجام، وحدت، یکدلی و قدرت می‌خواهد که بتواند در برابر توطئه‌های دشمنان که امروز در کشورهای منطقه چون سوریه شاهد آن هستیم بایستد.

وی اظهار داشت: تبعیت و به‌کارگیری فرامین رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها و بحران‌ها کلید پیروزی بر استکبار جهانی است.

29 آذر ماه سال‌جاری پیکر 2 شهید گمنام در سن‌های 18 و 20 سال در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تویسرکان پس از تشییع با حضور مردم شهید‌پرور با شکوه بی‌بدیلی به خاک سپرده شد.

شب گذشته نیز شام غریبان شهدای گمنام در مسجد دانشگاه آزاد تویسرکان با حضور دانشجویان و خانواده شهدا و مسئولان برگزار شد.

امروز هم دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با حضور مسئولان، دانشجویان و مدعوین به یاد لاله‌های زهرایی گمنام با مداحی، سینه‌زنی و عزاداری به سوگ و ماتم نشست.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول