اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 اعلام کرد

کاهش آمار تصادفات رانندگی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: با اجرای 10 طرح ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز، آمار تصادفات رانندگی این منطقه کاهش یافته است.

کاهش آمار تصادفات رانندگی در جنوب تهران

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌های کمیسیون تصادفات حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه بیست، 10 طرح ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و شریان‌های اصلی از جمله خیابان فدائیان اسلام، میدان معلم، چهارراه تقی‌آباد به منظور افزایش ایمنی معابر شهری اجرا شده که طبق آخرین آمار، تصادف‌های رانندگی این منطقه کاهش یافته است.

وی به ساماندهی ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اشاره کرد و افزود: با توجه به موقعیت مذهبی شهرری همزمان با مناسبت‌های مختلف، این شهر  پذیرای خیل عظیمی از شهروندان از دیگر مناطق شهر تهران است که انسداد معابر و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به همراه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از تمهیداتی است که به منظور ایمنی شهروندان انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز، ترویج فرهنگ رفتارهای شایسته ترافیکی و ارتقای آگاهی شهروندان را از جمله عوامل موثر در کاهش آمار مورد اشاره برشمرد و خاطرنشان کرد: احداث رفیوژ وسط، راستگرد ورودی خیابان پروین اعتصامی، انسداد خیابان شهید زهره‌وند در خیابان فدائیان اسلام و اصلاح هندسی میدان معلم و خیابان شهید بهشتی از جمله مهم‌ترین طرح‌های ترافیکی مورد اشاره است.

وی با اشاره به اصلاح هندسی چهارراه تقی‌آباد خاطرنشان کرد: منطقه 20 دارای 69 پل عابر پیاده است که احداث پل‌های هوایی در ولی‌آباد، جاده امین‌آباد و چهارراه تقی‌آباد نیز تاثیر بسزایی در ارتقای امنیت شهروندان در عبور عرضی از خیابان داشته است.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول