اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی آذربایجان غربی خبر داد

وقوع 107 فقره تصادف منجر به فوت در شهرهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: در هشت ماهه امسال 107 فقره تصادف منجر به فوت در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی به وقوع پیوسته است.

وقوع 107 فقره تصادف منجر به فوت در شهرهای آذربایجان‌غربی

علی سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه به اجرای طرح زمستانی اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون در فصل سرما قرار داریم و اجرای طرح زمستانی  در مرحله اجرا است با توجه به اینکه اغلب شهرهای آذربایجان غربی برف‌گیر هستند باید رانندگان با پلیس بیشتر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه برای نمک‌پاشی و برف‌روبی خیابان‌های اصلی اقدام می‌شود، افزود: این قبیل اقدامات در کاهش وقوع حوادث دل‌خراش تأثیر قابل توجهی دارد ولی رانندگان نیز باید در همه فصول سال به ویژه در مواقع بارندگی بیشتر با مأموران همکاری کنند تا حوادث تلخی به وقوع نپیوندد.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی آذربایجان غربی در ادامه به طرح هشدارهای پلیسی پرداخت و بیان داشت: باید رانندگان قبل از اینکه حرکت کنند از بخش‌های مختلف وسیله نقلیه خود بازدید به عمل آورده همچنین از معیوب نبودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه باید از رانندگی توأم با خواب‌آلودگی و خستگی به طور جدی اجتناب شود، بیان داشت: اقشار مختلف جامعه به بهانه‌های گوناگون احترام به طرف مقابل را مورد توجه قرار می‌دهند ولی متأسفانه در هنگام رانندگی بعضی مواقع دیده می‌شود که به این موضوع بی‌توجهی می‌شود.

سعیدی با اظهار به اینکه رانندگان باید در تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی به وظایف خود آشنا باشند، ادامه داد: در مواقعی که تصادف خسارتی رخ می‌دهد خودرو باید تا زمان اعزام کارشناس به سمت راست خیابان منتقل شود همچنین در تصادف‌های منجر به جرح و فوت صحنه نباید دست‌خوش تغییر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در هشت ماهه سال جاری 107 فقره تصادف منجر به فوت در استان به وقوع پیوسته است که در این تصادفات 107 نفر فوت کرده‌اند همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 749 فقره تصادف منجر به خسارت در استان رخ داده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول