اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین معارف و آموزه‌های دینی

حلقه‌های معرفت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) از برگزاری حلقه‌های معرفت به منظور تبیین آموزه‌های دینی در این مکان خبر داد.

حلقه‌های معرفت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های ماه صفر حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: زیارت عاشورا در ایام صفر پس از نماز صبح از سوی حجت‌الاسلام قدرتی قرائت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام مدرسی ساعت 11 هر روز به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ایام صفر گفت: پرسش و پاسخ مهدویت با حضور استادان مهدویت هر هفته جمعه‌ها پیش از اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود.

ثباتی‌مقدم با اشاره به محافل کریمه اهل بیت(س) عنوان داشت: این محافل ویژه بانوان بوده که در رواق حضرت خدیجه(س) صبح‌ها از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: حلقه‌های معرفت سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها متناسب با مناسبت‌های ماه صفر در شبستان امام خمینی(ره) و رواق حضرت خدیجه(س) به منظور تبیین معارف و آموزه‌های دینی برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) عنوان داشت: برنامه‌هایی ویژه کودکان سه‌شنبه و پنج‌شنبه در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) در قالب جنگ و کارگاه‌های معارفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول