اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان خبر داد

افزایش 22 درصدی تصادفات جرحی در جاده‌های کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه کردستان از افزایش 22 درصدی تصادفات جرحی در جاده‌های استان در 9 ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

افزایش 22 درصدی تصادفات جرحی در جاده‌های کردستان

رمضان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در زمینه تلفات جاده‌ای طبق آمار تا پایان آبان ماه خوشبختانه 28 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به کوهستانی و دو طرفه بودن جاده‌های کردستان انحراف به چپ و تجاوز از سرعت مطمئنه را از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات در جاده‌های بیرونی استان برشمرد.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه استان کردستان در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای در طول چهار سال اخیر همواره جزو استان‌های برتر کشور بوده است، تصریح کرد: در سال گذشته 18 درصدی در زمینه تصادفات و  45 درصدی در حوزه تلفات جاده‌ای نسبت به سال 89 در این استان کاهش داشته‌ایم.

نادری خاطرنشان کرد:‌ آذرماه امسال نیز بر اساس آمار نسبت به آذر سال گذشته در زمینه تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای کاهش داشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح زمستانه در کردستان، تصریح کرد: 234 تیم ثابت و سیار در اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی استان سازماندهی و فعالیت می‌کنند.

به گفته رئیس پلیس راه کردستان، 156 تیم از این تعداد ثابت و 78 تیم نیز به صورت پشتیبان تا پایان طرح زمستانه امسال در سطح جاده های استان به مردم خدمات ارائه می کنند.

نادری با تاکید بر اینکه طرح زمستانه امسال متفاوت‌تر از سال گذشته اجرا می‌شود، اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی استان و تجربه سخت سال گذشته امسال با برنامه‌ریزی دقیق‌تری این طرح اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل تنگاتنگ مجریان اجرای طرح زمستانه و مشارکت بیش از پیش مردم شاهد امنیت کامل و کاهش نرخ تصادفات در سطح جاده‌ها باشیم.

رئیس پلیس راه کردستان در پایان تصریح کرد: ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی عامه مردم، تعریض محورهای استان و رفع نقاط حادثه‌خیز تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سطح جاده‌های کردستان داشته است.

انتهای پیام/79002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول