اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه:

نبود مأمور انتظامی تعزیرات حکومتی کهگیلویه را فشل کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان اینکه وجود مأموران نیروی انتظامی در تعزیرات یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، گفت: متأسفانه تعزیرات حکومتی کهگیلویه به علت نداشتن مأمور توان زیادی را از دست داده است.

نبود مأمور انتظامی تعزیرات حکومتی کهگیلویه را فشل کرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ارسلان عباسی ظهر امروز در حاشیه نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: در طی یک ماه گذشته تعزیرات حکومتی کهگیلویه بیش از 160 پرونده را مورد بررسی قرار داده است.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون برای 145 پرونده حکم صادر شده، تصریح کرد: سعی ما بر این است که پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن بررسی شوند.

عباسی اضافه کرد: در میان این پرونده‌ها چهار مورد مربوط به صنوف عرضه کننده مواد بهداشتی و آرایشی بود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه عنوان کرد: یکی از پرونده‌های تخلف مربوط به عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی بود که پس از بررسی‌های کارشناسی واحد مربوطه به پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم و کودهای ضبط شده به جهاد کشاورزی تحویل داده شدند تا به صورت مناسب در شبکه کشاورزی توزیع شوند.

عباسی با بیان اهمیت کار تعزیرات حکومتی در کنترل بازار یادآور شد: این نهاد به عنوان بازوی حاکمیتی باید به صورت عملی و قدرت بیشتر وارد میدان مبارزه با متخلفان شود که برای نیل به این هدف وجود مأموران نیروی انتظامی امری اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول در تعزیرات حکومتی کهگیلویه بیان کرد: در دو هفته گذشته مأموران نیروی انتظامی که با تعزیرات حکومتی همکاری می‌کردند به قرارگاه نیروی انتظامی کهگیلویه منتقل شده‌اند و در حال حاضر تعزیرات حکومتی کهگیلویه از داشتن مأمور نیروی انتظامی محروم است.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان این‌که وجود مأموران نیروی انتظامی در تعزیرات حکومتی امری ضروری است، تصریح کرد: در موارد زیادی از جمله هنگام نصب پارچه و پلمپ بدون حضور مأمور این کار امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ابراز داشت: در موارد زیادی دیده می‌شود که جریمه‌های نقدی موجب تأدیب متخلفان نمی‌شود و تنها راه مقابله با چنین مواردی نصب پارچه و پلمپ خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که نیروی انتظامی در اختصاص چند نیرو به تعزیرات حکومتی همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/82008/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول