اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات کاشان خبر داد

صدور حکم یک‌هزار و 891 پرونده در تعزیرات کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات شهرستان کاشان از مختومه شدن و صدور حکم یک‌هزار و 891 فقره پرونده در این اداره تا آبان‌ماه سال جاری خبر داد..

صدور حکم یک‌هزار و 891 پرونده در تعزیرات کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید بلانی‌زاده شنبه شب در سالن کنفرانس فرمانداری ویژه شهرستان کاشان اظهار داشت: از مجموع یک‌هزار و 929 فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان، یک‌هزار و 891 پرونده مختومه و منجر به صدور حکم شده است.

وی یادآور شد: از یک‌هزار و 929 فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی کاشان، 366 فقره پرونده گران‌فروشی، 651 فقره پرونده تخلف درج نکردن قیمت، 77 فقره پرونده کم‌فروشی و تقلب، 42 فقره پرونده صادر نکردن فاکتور و 793 فقره بقیه نیز مربوط به سایر حوزه‌ها و بخش‌های دیگر تخلفات بوده است.

دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی و تنطیم بازار شهرستان کاشان بیان داشت: بالغ بر 2 میلیارد و 670 میلیون ریال، جریمه یک‌هزار و 891 پرونده مختومه و منجر به صدور حکم است.

بلانی‌زاده همچنین میزان پرونده‌های رسیدگی و مختومه شده در بخش قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشان را 29 فقره پرونده اعلام کرد و گفت: برای این تعداد پرونده نیز بالغ بر 4 میلیارد و 870 میلیون ریال جزای نقدی در قالب حکم صادر شده است.

به گفته وی، ارزش ریالی کالاهای قاچاق ضبط شده به نفع دولت در شهرستان کاشان از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه سال جاری نیز بالغ بر 2 میلیارد و 430 میلیون ریال بوده است. 

دبیر کمیسیون کالای قاچاق شهرستان کاشان از تشدید بازرسی و نظارت در همه بخش‌های صنفی و غیرصنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تشدید نظارت‌ها در حوزه صنفی توسط دستگاه‌های نظارتی، تعزیرات حکومتی نیز با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند. 

بلانی‌زاده رسیدگی به تخلفات و اجرای احکام صادره از سوی تعزیرات حکومتی را به‌روز دانست و افزود: در صورت مشاهده تخلف در صورت امکان در محل مربوطه به تخلف صورت گرفته رسیدگی می‌شود.

وی خواستار رعایت ضوابط و مقررات صنفی از سوی اصناف شهرستان کاشان شد و گفت: در صورت مشاهده و یا اعلام هرگونه تخلفی به تعزیرات کاشان، با افراد خاطی برخورد جدی و قاطعانه می‌شود.

انتهای پیام/2406/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول