اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

خبرهای خوبی از تحقیقات در عرصه آسیب‌های نخاعی در راه است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به تحقیقات انجام شده در این دانشگاه گفت: همه منتظر خبرهای خوبی در زمینه تحقیقات در عرصه آسیب‌های نخاعی از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان باشند.

خبرهای خوبی از تحقیقات در عرصه آسیب‌های نخاعی در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا بیگلری در همایش گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر استان زنجان در حوزه‌های مختلف با اشاره به سخنانی از حضرت علی‌ (ع) که علم را سلطان و نماد قدرت در جهان اعلام کرده است، اظهار داشت: بر اساس این فرمایشات هر کس که علمی را کسب کند رهبر و فرمانده خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدرت جهان امروز بر اساس دانش‌محوری است، افزود: علم کلید اصلی توسعه کشورهای امروز محسوب می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته کشورها به منابع ذخیره طلا و نفت خود افتخار می‌کردند، اضافه کرد: در حال حاضر این احساس قدرت و افتخار به دانش‌های تولیدی تغییر کرده است.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای کشور در حوزه تولیدات علمی اشاره و تصریح کرد: کشور طی سال‌های اخیر در حوزه تحقیقات، شاهد دگرگونی عظیمی بوده است.

بیگلری تاکید کرد: توفیقات عرصه پژوهش در 10 تا 15 سال اخیر در ایران بسیار چشمگیر بوده است.

وی به راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی مختلف در استان زنجان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سه دانشکده فعال دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان طی سال‌های اخیر به هفت دانشکده تبدیل شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان پژوهش‌‌‌‌های تقاضامحور را مبلّغ دانش دانست و اضافه کرد: اغلب تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کاربردی هستند.

وی از افزایش همه توانمندی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی طی چند سال اخیر خبر داد و گفت: افزایش توانمندی‌ها منجر به ایجاد مراکز تحقیقاتی مختلف در این دانشگاه شده است.

بیگلری با اشاره به تحقیقات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: همه منتظر خبرهای خوبی در زمینه تحقیقات در عرصه آسیب‌های نخاعی از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان باشند.

انتهای پیام/73004/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول