اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش صورت گرفت

تجلیل از معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش قرچک

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته پژوهش طی مراسمی از معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش قرچک تجلیل شد.

تجلیل از معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز همزمان با هفته پژوهش طی مراسمی با حضور رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش قرچک از معلمان پژوهنده تجلیل به عمل آمد.

رئیس آموزش و پرورش قرچک در این مراسم که در آموزشگاه شهید صیاد شیرازی و با حضور معلمان و دانش‌آموزان فعال در امر تحقیق و پژوهش برگزار شد، در سخنانی گفت: یکی از دلایل عمده‌ای که موجب شد سند تحول بنیادین و طرح 6-3-3 در آموزش و پرورش شکل بگیرد تحقیق و پژوهش اندیشمندان و صاحب نظران امر تعلیم و تربیت کشورمان بود که به این نتیجه رسیدند که روش‌های آموزشی گذشته دیگر کارایی لازم را برای نسل جدید ندارد.

هوشنگ کولیوند افزود: به همین خاطر سند تحول بنیادین شکل گرفت و این سند بر آن است تا با استفاده از روش‌های نو و کارآمد انسان‌های متدین و عالم تحویل جامعه اسلامی دهد و امیدواریم تمدن عظیم اسلامی ـ ایرانی شکل بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین معلم دیگر محور اصلی آموزش نیست بلکه دانش‌آموزان به‌وسیله تحقیق و پژوهش و با استفاده از امکانات سمعی و بصری و فناوری‌های نوین آموزشی نقش اصلی را در فرآیند یاددهی و یادگیری برعهده دارند.

کولیوند در ادامه به اهمیت پ‍ژوهش و تحقیق در دوران کودکی و راهنمایی اشاره کرد و گفت: امسال شعار هفته پژوهش «مدرسه پژوهش محور مبنای تحول در آموزش و پرورش» نامگذاری شده است که امیدواریم مدیران بیشتر از گذشته در زمینه تحقیق و پژوهش فعالیت کنند.

فاطمه رضوان مرادی از معلمان پژوهنده در ادامه این مراسم گزارشی از مقاله تحقیقی خود را پیرامون مشکلات رفتاری یکی از دانش‌آموزان برای حاضران ارائه داد که مورد توجه مهمانان قرار گرفت.

در پایان مراسم از معلمان نمونه پژوهنده آموزش و پرورش قرچک با اهداء لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2462/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول