اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

اراضی منابع طبیعی به کشاورزان واگذار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: با انعقاد قرارداد بین کشاورزان و منابع طبیعی می‌توان در راستای واگذاری اراضی رها شده به روستاییان هندیجانی اقدامات مؤثری انجام داد.

اراضی منابع طبیعی به کشاورزان واگذار شود

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: بسیاری از اراضی و زمین‌های منابع طبیعی در اطراف روستاهای هندیجان بدون استفاده باقی مانده و البته از دسترس ساکنان این منطقه نیز خارج است.

وی افزود: مسئولان باید همت کنند در راستای آبادانی منطقه و ایجاد اشتغال کشاورزی بین اهالی این شهرستان به‌ویژه روستاییان، اراضی منابع طبیعی این حوالی را به روستاییان واگذار کنند.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: اشتغال در این منطقه یکی از دغدغه‌های مردم به‌ویژه جوانان جویای کسب و کار است که با محقق کردن این امر می‌توان به اقتصاد زندگی آنها کمک شایانی کرد.

وی بیان کرد: با انعقاد قرارداد بین کشاورزان و منابع طبیعی می‌توان در راستای رفع این مشکل و ایجاد راهکار در این خصوص همت کرد.

بهبهانی‌پور در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان عنوان کرد: با بارش‌های صورت گرفته در منطقه، امسال سال پرخیر و برکتی برای مردم به‌ویژه کشاورزان است که البته مسئولان نیز باید زمینه‌های تقویت آن را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را تقویت کرده و در این خصوص از متکی بودن به واردات جلوگیری کرد.

امام جمعه هندیجان در پایان گفت: این مهم با حمایت و تعامل مضاعف یکایک مسئولان و نیز همکاری مردم محقق می‌شود.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول