اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرند خبر داد

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان مرند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مرند از کشف مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان مرند

فرهنگ نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کسب اطلاع مبنی بر قاچاق کالا از محورهای مواصلاتی شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اجرای ایست بازرسی یکدستگاه خودروی سواری پژو پرشیا را متوقف و در بازرسی از داخل آن مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق از جمله انواع البسه خارجی قاچاق، انواع وسائل خوراکی با مارک‌های متفاوت خارجی قاچاق، کفش خارجی قاچاق، انواع لوازم و قطعات کامپیوتر، انواع لوازم و قطعات لوازم برقی خانگی و انواع لوازم و قطعات لوستر خانگی قاچاق کشف و در همین رابطه دو نفر را دستگیر کردند.

نوروزی در ادامه با اشاره به آثار مخرب قاچاق کالا بر پیکره اقتصادی کشور با در خواست از شهروندان برای مشارکت در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: شهروندان با ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون قاچاق کالا به مراکز فوریت‌های پلیس 110 می‌توانند در این راه با پلیس مشارکت داشته باشند و خود نیز با گسترش فرهنگ مصرف تولیدات داخلی از خروج سرمایه‌های ملی از کشور جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی مرند، مقابله با قاچاق را از عوامل اصلی رشد شاخص‌های اقتصادی کشور عنوان و تاکید کرد: پلیس در این راه، تمام توان خود را بکار خواهد گرفت و عرصه را بر سود جویان و اخلال گران عرصه اقتصادی کشور تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/60009/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول