اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 10 هزار داروی غیرمجاز قاچاق در زنجان/ مردم فریب افراد سودجو را نخورند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از 10 هزار داروی غیرمجاز قاچاق از پنج واحد صنفی گفت: مردم تحت تاثیر تبلیغات غیرواقعی قرار نگرفته و فریب افراد سودجو را نخورند.

کشف 10 هزار داروی غیرمجاز قاچاق در زنجان/ مردم فریب افراد سودجو را نخورند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی ظهر امروز در جلسه شورای تامین با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و امنیتی در سطح استان اظهار داشت: یکی از طرح‌های نیروی انتظامی طرح بازدید و کنترل از واحدهای صنفی با تعامل معاونت غذا و دارو در سطح استان است.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی استان در راستای این طرح در دو هفته گذشته از پنج واحد صنفی داروهای گیاهی بازدید و در مجموع از این واحدها 10 هزار و 433 داروهای غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اجرای مصوبات شانزدهمین جلسه شورای تامین استان گفت: همه دستگاه‌های خدماتی استان در اجرای طرح ترافیکی پلیس در فصل زمستان همکاری کنند.

وی در ادامه گفت: مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر، پیش‌بینی و پیشگیری از انواع جرایم، اهتمام جدی در کشف جرایم، فرهنگ‌سازی، افزایش مشارکت عمومی، نهادینه کردن رفتار قانونی و رضایت حداکثری مردم از پلیس از دیگر برنامه‌های کاری پلیس در سال‌جاری است.

صالحی با تاکید بر فرهنگ‌سازی و پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه خاطرنشان کرد: تقویت و آموزش مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری به نوجوانان در مدارس و آموزش به والدین در مورد شیوه‌های تربیتی مناسب فرزندان می‌تواند از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه بکاهد.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول