اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

نیمی از تعهدات اشتغال امسال محقق شد/ دستگاه‌های کم‌کار اخطار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از تحقق 55 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی شوشتر در سال 1391 خبر داد و گفت: دستگاه‌های کم‌کار در این زمینه به زودی اخطار می‌گیرند.

نیمی از تعهدات اشتغال امسال محقق شد/ دستگاه‌های کم‌کار اخطار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال اظهار داشت: متوسط اجرای تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی 55 تا60 درصد است که این آمار بسیار امیدوار کننده است.

وی افزود: البته برخی از دستگاه‌ها کمتر از متوسط شهرستانی در حوزه اشتغال فعالیت کرده‌اند که به آنها اخطار کتبی داده می‌شود آن دسته از دستگاه‌های استانی هم که کم کاری کرده‌اند تذکر دریافت خواهند کرد.

نجفی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اصلا کارنامه قابل ارائه‌ای ندارند، خاطر نشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوشتر میزان اشتغال‌زایی آن‌ها صفر درصد است که با این دستگاه‌ها برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به میزان تعهدات ایجاد اشتغال در سطح شهرستان شوشتر در سال‌جاری تاکید کرد: در سال‌جاری میزان 6 هزار و 555 نفر تعهد اشتغال‌زایی داریم.

فرماندار شوشتر با اشاره به معرفی تعداد زیادی از متقاضیان ایجاد شغل به بانک، تاکید کرد: در شرایط کنونی بانک‌ها همکاری بسیار خوبی با شورای اشتغال دارند و بیش از 95 درصد از متقاضیان، تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

نجفی با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت در راستای اجرای مصوبات شورای اشتغال استان عمل کرد، تاکید کرد: مصوبات شورای اشتغال استان خوزستان بسیار کند و دیر به شوشتر ابلاغ می‌شود و باید با شورای اشتغال استان برای اصلاح این روند مکاتبه شود.

وی تاکید کرد: باید در اسرع وقت در راستای ثبت اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال در سامانه اشتغال کشور اقدام کرد و دستگاه‌ها برای عدم ثبت، بهانه نیاورند.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول