اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شوشتر:

15 درصد از برنامه اشتغال شوشتر عقب هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شوشتر گفت: از برنامه زمان‌بندی شده برای اشتغال این شهرستان 15 درصد عقب هستیم.

15 درصد از برنامه اشتغال شوشتر عقب هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد ویسی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال اظهار داشت: در شرایط کنونی میانگین ایجاد اشتغال در این شهرستان 60 درصد است این در حالی است که باید طبق برنامه‌ریزی‌ها این رقم به 75 درصد می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه نگرانی برای اجرای تعهدات اشتغال نداریم، افزود: به دلیل اینکه اجرای پروژه‌ها معمولا در نیمه دوم سال است مطمئنا تعهدات بخش اشتغال تا پایان سال اجرایی می‌شود.

عضو شورای اشتغال شهرستان در عین حال اظهار داشت: برخی از دستگاه‌ها تعهدات خود را اجرایی نکرده‌اند و میزان ایجاد اشتغالشان صفر است که باید در اسرع وقت دلایل خود را در این زمینه اعلام کنند.

ویسی‌نژاد با اشاره به دستگاه‌هایی که تعهدات اشتغال خود را عملی نکرده‌اند خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان آب و برق خوزستان، شرکت برق منطقه‌ای، توزیع برق، آب و فاضلاب، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و دانشگاه شهید چمران شاخه شوشتر تعهدات ایجاد اشتغال خود را عملی نکرده‌اند و عملکرد آنها در این زمینه صفر است.

وی با تاکید بر اینکه باید کوشید تا فعالیت‌ها در عرصه ایجاد اشتغال بیشتر شود، افزود: باید برای ایجاد اشتغال در شوشتر تلاش بیشتری کرد و از همه فرصت‌های موجود بهره برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سال گذشته فرماندار شوشتر در زمینه ایجاد اشتغال به عنوان فرماندار برتر معرفی و در شورای اداری استان خوزستان در پایان سال تجلیل شد؛ در شرایط کنونی نرخ بیکاری در شوشتر 26 درصد است.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول