اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد گناباد:

حماسه مردمی 9 دی رفراندوم تثبیت پایه‌های نظام بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: حماسه مردمی 9 دی سال 88 رفراندومی برای تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و پاسخی دندان‌شکن بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

حماسه مردمی 9 دی رفراندوم تثبیت پایه‌های نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناباد، اظهار داشت: حماسه مردمی 9 دی سال 88 رفراندومی برای تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و پاسخی دندان‌شکن بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: این حماسه اثبات کرد که ملت ایران فریب هیچ‌گونه توطئه را نخورده و در ایام فتنه و بروز بحران در جامعه، بصیرت و قدرت تشخیص سره از ناسره و حق از باطل را دارند.

قنبری تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در این روز وفاداری، بصیرت، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی و ولایت‌مداری ملت متعهد ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته و می‌گذارد.

قنبری بیان داشت: نخبگان جامعه باید در تشریح علمی جایگاه امامت و ولایت در سطح جامعه با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع، تبیین توطئه‌های دشمنان متناسب با شرایط زمانی و مکانی و توضیح نقش محوری ولایت فقیه در عصر غیبت به وظایف سنگین خود به نحو احسنت عمل کنند و با توجه به حساسیت شرایط و پیچیدگی توطئه‌های دشمنان در انجام این وظایف غفلت نکنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد در این روز گفت: ویژه برنامه این اداره به مناسبت 9 دی در مسجد جامع و مصلای ولی عصر(عج) کاخک در قالب سخنرانی، قرائت مقاله، شعرخوانی و برپایی نمایشگاه عکس برگزار خواهد شد.

قنبری ادامه داد: به همین مناسبت ساختمان کانون فرهنگی ـ هنری منتظران قائم(عج) مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج) کاخک نیز به عنوان کانون محوری بصیرت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

قنبری بیان داشت: نمایشگاهی نیز در این روز برپا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند بهترین عکس از حماسه جاوید 9 دی 88 را از یکی از شهرهای کشور از طریق فضای مجازی انتخاب و آن را در قطع A4 به صورت رنگی با ذکر مشخصات فرد تهیه کننده و موقعیت جغرافیایی عکس چاپ و ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد از اعلام فراخوان برنامه‌های فرهنگی ـ هنری حماسه ماندگار به مناسبت 9 دی در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در رشته‌های ادبی، هنری و نمایشگاهی برپا خواهد شد.

وی افزود: در رشته ادبی در زمینه شعر، قطعه ادبی و بهترین جمله درباره بصیرت و در رشته هنری در زمینه‌های نقاشی، طراحی، فیلم کوتاه و انیمیشن آثار هنرمندان دریافت خواهد شد.

قنبری تصریح کرد: نهم دی‌ ماه مراسم اختتامیه بعد از نماز مغرب و عشا در محل به آثار برتر کانون فرهنگی ـ هنری منتظران قائم(عج) کاخک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول