اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خبر داد

اشتغال 400 نفر در بخش اصناف شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 400 نفر در بخش اصناف شهرستان شوشتر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

اشتغال 400 نفر در بخش اصناف شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، مسعود رجب‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال اظهار داشت: در چند ماه اخیر بیش از 400 نفر در بخش اصناف شهرستان شوشتر مشغول به کار شده‌اند که در حال فعالیت برای صدور پروانه فعالیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه روند صدور پروانه طولانی شده است، تاکید کرد: پروانه فعالیت اصناف به دلیل اینکه باید رایانه‌ای صادر شود، طولانی شده و زمان زیادی نیاز دارد.

عضو شورای اشتغال شوشتر با اشاره به اینکه مشکل خاصی برای اجرای تعهدات در بخش اشتغال نداریم، افزود: تا پایان سال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به 70 درصد اجرای تعهدات خواهیم رسید.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه طرح توسعه برخی از شرکت‌های بزرگ موجود در شوشتر تائید شده است، تاکید کرد: طرح توسعه شرکت مجید با اعتبار10 میلیارد ریال به تصویب رسیده که قرار است وام و تسهیلات در آینده نزدیک پرداخت شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خاطر نشان کرد: برخی از شرکت‌های موجود در شهرک صنعتی شهرستان  وضعیت بسیار اسفناکی دارند و در شرایط کنونی حتی برای پرداخت حقوق کارکنان خود مجبور به اخذ وام از بانک‌ها شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید برای حمایت از اشتغال تلاش بیشتری شود، تاکید کرد: گرانی‌های کاذب باعث افزایش قیمت مواد اولیه شده است و به این دلیل برخی شرکت‌ها مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند.

رجب‌زاده خاطر نشان کرد: برای حمایت بیشتر از بخش صنعت باید برنامه‌ریزی جدی در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات در این حوزه کاهش یابد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول