اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت گرفت

آغاز ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورامین

خبرگزاری فارس: ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورامین

مهدی کردبچه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی مرکز شهرداری ورامین در چهار رشته مقطع کاردانی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری ورامین در ارتباط با رشته‌های بدون آزمون گفت: رشته امور فرهنگی با کد رشته 9054 و کد زیرگروه آموزشی 902، رشته حسابداری مالی با کد رشته 8081 و کد زیرگروه آموزشی 802، رشته حقوق ثبتی با کد رشته 8302 و کد زیرگروه آموزشی 803 و رشته شبکه‌های کامپیوتری با کد رشته 6054 و کد زیر گروه آموزشی 608 این 4 رشته مقطع کاردانی پودمانی هستند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از امروز سه شنبه مورخ پنجم دی ماه سال 91 آغاز و در روز سه شنبه 12 دی ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.

کردبچه از متقاضیان خواست طی مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق این لینک قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری ورامین گفت:با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 850 هزار ریال (هشتاد و پنج هزار) ریال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تلفنهای 36288053 و 36229945 تماس بگیرند یا به دانشگاه به نشانی ورامین، میدان رازی، جنب پارک خانواده، ستاد ثبت نام واقع در ساختمان اداری مراجعه کنند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: همچنین در این دانشگاه شرایطی فراهم شده است که علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک به ستاد ثبت نام مراجعه کنند و توسط کارشناسان ستاد ثبت نام دانشگاه ثبت نام گردند تا از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول