اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

فتنه حتمی، دشمنی قطعی و بصیرت ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: فتنه حتمی، دشمنی قطعی و بصیرت ضروری است.

فتنه حتمی، دشمنی قطعی و بصیرت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در همایش استانی دانشجویی و اساتید حماسه 9 دی که در تالار شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد اظهار داشت: خنثی کردن توطئه‎های دشمن تنها با داشتن بصیرت درمان می‎شود.

وی با بیان اینکه فتنه‎گران پایه‎های سیاسی نظام را متزلزل کردند تصریح کرد: در حوزه انرژی هسته‎ای قبل از دولت نهم جلوی فعالیت‎ها را کاملاً گرفتند و فقط مقام معظم رهبری وارد میدان شد و شورای حکام و 1+5 نگذاشتند تا انرژی هسته‎ای فعال باشد.

بالاترین درصد حضور مردم در انتخابات آمریکا از 46 درصد تجاوز نکرده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان داشت: در موضوع حزب‎الله لبنان، جنگ 33 روزه به پیروزی رسیده بودیم و در مذاکرات هسته‎ای در سال 1388 دشمن را مجاب کردیم که خودش خواهان برگزاری جلسات شود، غنی‎سازی را شروع کردیم اما خواسته آنها این بود که دیگران باید غنی‎سازی کنند و از مسیر فرانسه تحویل ایران شود اما ایران زیربار نرفت و تسلیم آنها نشد.

جمشیدی حضور 85 درصدی مردم را در انتخابات ایران بی‎نظیر خواند و افزود: در جهان چنین حضوری در صحنه حساس انتخابات وجود ندارد و بالاترین درصد حضور مردم در انتخابات آمریکا که خود را مهد دموکراسی و نظام دموکراتیک می‎داند از 46 درصد تجاوز نکرده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افراد مستقل نام و نشانی ندارند خاطرنشان کرد: آمریکا که مدعی نظام دموکراتیک است آنچنان در آنجا استبداد حاکم است که یا جمهوری‎خواه و یا دموکرات باید رئیس‌جمهور شود.

فتنه‎گران در سر طرح براندازی نظام را می پروراندند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه فتنه‎گران موقعیت ایران را در نظام بین‎المللی و منطقه‎ای هدر داده بودند ابراز داشت: بعد از جریان آشوب و اردوکشی در خیابان‎ها، زیرآب زدن قانون و شورای نگهبان و تخریب اماکن عمومی هر کدام از فتنه‎گران برای خودشان مدعی شده بودند، رجز می‎خواندند این‎الرجل می‎گفتند و در سر طرح براندازی نظام را می پروراندند.

جمشیدی افزود: در این اردوکشی خیابانی بهائیت، منافقین، سلطنت‌طلب‎ها، اراذل و اوباش، افراد فاسد و حتی سفارت‎های بیگانه حضور پیدا کردند و قانون‎شکنی کرده و تابع هوای نفس خود شدند آن وقت که طرح بیگانه به میان آمد قانون برایشان معنایی نداشت، به نظام دینی، عنوان تقلب بزرگ در انتخابات را اتهام زدند.

وی افزود: وقتی از فتنه‎گران سوال شد که چرا انتخابات را دروغی بزرگ خواندید جواب دادند نمی‎توانستیم انتخابات را به دروغ بزرگ متهم نکنیم، خودمان می‎دانستیم که در ساز و کار نظام جمهوری اسلامی تقلب ممکن نیست اما اگر این طرح را برنامه‎ریزی نمی‎کردیم اثربخش نبود.

حماسه 9 دی مبتنی بر بصیرت بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه هدف فتنه‎گران ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی بود عنوان کرد: عد‎ه‎ای در روز عاشورا در خیابان‎ها ریختند و به اصل نظام، اصول و پایه‎های دین و اباعبدالله‌الحسین (ع) توهین کردند.

جمشیدی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود بخشی از مولفه‎های دشمن را مهار کردند ابراز داشت: ایمان، اعتقاد و باور مردم و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سبب شد تا فتنه مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی مبتنی بر بصیرت بود اظهار داشت: بصیرت مردم با تبعیت از مقام عظمای ولایت راهگشا و کارساز است که همیشه این مهم باید آویزه گوش‎مان باشد که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت‎مان آسیبی نرسد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول